Stian-89 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Moren min har bestemt seg for å kjøpe en bærbar pc, og hun lurer på hvilken hun bør kjøpe. PCen kommer til å bli brukt til: - Bilder fra digital kamera (muligens litt bilderedigering) - Surfing på nettet - Til Word og lignende Altså det skal ikke være en kraftpakke av en PC, men hun har sagt hun vil bruke 6-8000 kr på den. Får vel garantert en god nok PC til den prisen, men vet ikke hvilken PC som gir mest for pengene. Vil kjøpe PCen på Dell, Komplett, Netshop eller MPX. Håper på raske svar. Endret 21. juli 2006 av stianandre Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Om det er bruksområdet, og hun fortsatt vil bruke såpass med penger foreslår jeg at hun kjøper en veldig rimelig maskin (f.eks Dell) resten av pengen blir brukt på gadgets som ekstern harddisk/dvd brenner/god printer etc. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hei Denne skulle holde i lange baner. LItt lite ram kansje, det er det eneste, men 512 skulle holde vil jeg tro Mvh. Sjurd Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hei! Jeg vil ikke si at d får den aller best, men denne får du mest for pengene akkurat i dette tispunktet Acer Aspire Netshop, hadd det så dyrt... www.mamoz.no hvis du har hørt om det. så har dem veldig billig ting der oxo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå