Thor. Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hei. Kjøpte en se k750 (hadde tidligere en k700i) på moa med vidreføring av youngtalk på Molde Jazzfestivalen. Ladet mobilen og satte i sim. Skrev sim koden *feil* prøve igjen *feil* prøve enda en gang og garanterer at jeg skrev 100% rett, *sim blokkert*. Vell, etter 10 forsøk så gikk det og i dass. Er den eneste løsningen da å gå til der jeg kjøpte den og punge ut med 100 kr? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Du bruker det samme SIM-kortet som før og er helt sikker på at du ikke har endet PIN? Dersom den er blokkert trenger du PUK, og hvis ikke har den må du få den hos en forhandler eller få nytt SIM. Begge deler koster som regel 100 kroner. Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 dette burde en forhandler kunne greie lett, og uten kostnader. je tar hvertfall ikke betalt for sånne tjenester når jeg er på jobb Lenke til kommentar
qwang Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 je tar hvertfall ikke betalt for sånne tjenester når jeg er på jobb 6533840[/snapback] Me neither Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg ser an kunden og årsaken til at vedkommende trenger nytt SIM. Vanlig pris er 100 kroner. Hadde gitt gratis til trådstarter, i hvert fall dersom den var kjøpt hos oss. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Jepps dum som jeg var så tok jeg feil mobil i hast så nå er min venn`s mobil låst fannt jeg ut.. Grunnen er at vi hadde samme modell og samme skin og ganske pene mobiler. Med andre ord så var de helt like på utseende. Blir en tur til butikken imorgen ja. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Ehh.. Nytt sim ja :S Betyr ikke det nytt nummer og? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Ehh.. Nytt sim ja :S Betyr ikke det nytt nummer og? 6536156[/snapback] Nei. Du får bare nytt nr om du bestiller et nytt abonnement, eventuelt om du ber om nytt nummer på ditt eksisterende. Ved vanlig SIM-bytte beholder du alt som det er bortsett fra kontakter og meldinger som var lagret på SIM. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 ok. Problem løst og vennen min skal vistnok ha samme mobil som meg (Han likte den ). Bare det ikke skjer igjen så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå