LaserMannen Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Mobilen min en Nokia 6630 ca 1år gammel sender meldinger av seg selv når jeg slår den på etter å ha vært av pga. lavt batteri etc. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
epyks Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg personlig ville fått den på reprasjon. Men det var kanskje en mulighet som ikke kostet penger du var ute etter? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Mobilen min en Nokia 6630 ca 1år gammel sender meldinger av seg selv når jeg slår den på etter å ha vært av pga. lavt batteri etc. noen som kan hjelpe? 6533514[/snapback] send den inn på reklamasjon Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg personlig ville fått den på reprasjon. Men det var kanskje en mulighet som ikke kostet penger du var ute etter? 6535057[/snapback] Satset egentlig på det ja, at det var kanskje noe greier jeg selv kunne fikse Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg personlig ville fått den på reprasjon. Men det var kanskje en mulighet som ikke kostet penger du var ute etter? 6535057[/snapback] Satset egentlig på det ja, at det var kanskje noe greier jeg selv kunne fikse 6544385[/snapback] i utgangspunktet du kan du velge mellom: - formatere den - resette den og håpe at det funker - bruker reklamasjonsretten - eller betale selv mistenker softwaren å ha skyld i dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå