Gå til innhold

hvordan få rammer og bursdags "Masks"

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ute etter å vite hvor jeg kan få rammer for å få rundt en bilde imens filmen går. jeg tror det heter "masks" men er ikke sikker. trenger også noe slikt for bursdags greier også, jeg har Adobe Premiere Pro. og elements men jeg er nybegynner så jeg har startet med å jobbe på elements. jeg håper noen kan hjelpe meg med det. Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikkje sikker på om eg forstår deg rett, men om eg gjer det, kan du gjere det slik (dette er i PPro, men kan vere det same finst i Elements):

Opne title-verktøyet ved å trykke F9 (eller File --> New --> title). Trykk so Ctrl + J (eller trykk på knappen på verktøylinja øvst i vindauget, litt til venstre for midten, som heiter Templates). Bla gjennom mappene i Title designer presets, og du finn i kva undermappe ei ramme. Velg den du vil ha og klikk Apply. Lukk so title-vindauget og lagre tittelen. Den vil no kome opp i Project-vindauget. For å få ramma over videoen, dra den ned på tidslinja i eit videospor over sjølve videoen.

Eit lite tillegg:

Om du berre vil ha ei enkel, einsfarga ramme, og det ikkje er nokon malar som passer, kan du enkelt lage den sjølv i title-verktøyet. Bruk fyrst rectangle tool (merka av på venstre sida av biletet nedanfor) til å lage ein firkant som akkurat dekker heile videoen. So fjerner du haka frå Fill i vala til høgre, og legg til ein Inside stroke. Lagre tittelen, og legg den i eit videospor over videoen.

post-21406-1153520196_thumb.png

Om du ynskjer ei litt meir "ujamn" ramme prøv å legg til effekten Roughen edges som ligg i Stylize-mappa under Video effects. Døme på det:

post-21406-1153520396_thumb.jpg

Veit ikkje om det er dette du er ute etter, so det kan vere eg er heilt på villspor.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...