sn0dig Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Innstallerte PC-cillin internet security 2006 for ca en halvtime siden, og når det kjører så funker ikke nettet. Det er ikke sånn at alt bortsett fra oppdateringen av virusdefinisjonene som ikke funker, jeg får ikke kontakt med nettet ved cmd-ping vg.no... Når jeg derimot slår av programmet så funker internettet uten problemer.. Jeg har deaktivert brannmuren, men alikevel funker det ikke.. Har reinstallert uten at det hjalp.. Noen som vet hva som blokkerer nettet? Trenger litt hjelp her :/ Lenke til kommentar
Gjest Sletet+adslkfjv Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Gjør det lett for deg selv, velg et annet antivirus og firewall program... Endret 21. juli 2006 av Sletet+adslkfjv Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Hvis du ikke kan hjelpe så hold kjeft. Lenke til kommentar
Gjest Sletet+adslkfjv Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Da får du poste den posten din en annen plass for det har ingenting med nettverk å gjøre,det har med firewallen i PC-cillin som er stillt inn feil. så finn deg et PC-cillin forum eller antivirus/firewall forum. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Så selv om jeg har deaktivert brannmuren (SOM JEG NEVNER I FØRSTE POSTEN) så er det den som er stilt inn feil?..... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 sn0dig: Ro deg ned, ingen vits i å hogge slik til andre brukere. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg vil bare få fikset problemet, ikke bytte antivirusprogram. Lenke til kommentar
Einar n Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg vil bare få fikset problemet, ikke bytte antivirusprogram. 6534205[/snapback] Hadde en onkel som også låste internetten sin med det programmet. Det fikset jeg ved å høyreklikke på ikonet for pc-cillin på oppgavelinjen (nede til høyre ved standard oppsett) og der var "Halt internett" (eller noe i den duren) huket av, avhuket den så fungerte alt fint. Håper det er så lett for deg også Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Pccillin har en "nødknapp" halt internet access ja. Den stoper all trafikk, så sjekk den først. Men ellers så hadde du dikkert fått bedre svar om du fakitsk postet under software forumet. Dette er tross alt forumet for hardware-delen av nettverk, og dette er jo tydeligvis et problem med konfigurasjon av sikkerhetsprogrammet ditt. -Stigma Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Beklager at jeg postet feil, var litt stresset og hadde hastverk, siden jeg nå er i frankrike og ikke har tilgang på dataen før om en uke.. Men desverre så er det ikke halt internet funksjonen som kverker internettilgangen, det passet jeg på å sjekke... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Av en eller annen grunn så funker alt fett nå etter 2 uker i frankrike.. Har ikke gjort noe med pcen, men plutselig bare funket det :S [edit] Og så plutselig funka det ikke igjen.. Yeah.. Avast antivirus blir det da. Endret 7. august 2006 av sn0dig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå