Jason P. C. Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jada, skal dele jeg, men hvordan vet jeg at jeg kun deler denne torrenten, og ikke andre filer jeg har? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Det vet jeg jo, men på han, virket det som om han mente at det gikk fortere for en selv hvis man lastet opp mer. Edit: Den var til Lakus Endret 16. august 2011 av eveant Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jada, skal dele jeg, men hvordan vet jeg at jeg kun deler denne torrenten, og ikke andre filer jeg har? Fordi det er sånn torrents fungerer. Du deler kun de filene som er er inneholdt i torrents du har i torrent-programmet ditt. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Jada, skal dele jeg, men hvordan vet jeg at jeg kun deler denne torrenten, og ikke andre filer jeg har? Du vet det fordi du selv velger hvilke torrentfiler du vil åpne. Dersom du kun har åpnet torrent-filen du fikk fra nrk, så vil du kun laste ned og dele de filene som er beskrevet i den torrenten. Dersom de som lagde torrenten hos nrk hadde lagt til noen filer og disse tilfeldigvis lå i "ikke ferdig nedlastet torrent" mappen din, så ville du faktisk delt ting fra pc'en din. Men da hadde de filene allerede funnes på andre pc'er fra før. Dersom du lager en egen torrent, så kan du dele hva du vil av det du har på pc'en. Det er helt utenkelig at noen av dine filer du har fra før skal "hoppe" inn i den torrenten du deler. Først og fremst fordi torrenten selv sier hvilke filer den inneholder. Alle laster av alle, og alle laster nøyaktig 810 mp3 filer med rr, og hver eneste fil har et spesifikt navn og størrelse. Dersom du endrer navn, størrelse, fjerner eller legger til filer, så blir hele torrenten korrupt! Den kan ikke fortsette. Den stemmer ikke overens med det alle andre laster ned/opp. Endret 16. august 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Yes, da er den ferdig, 810 filer. Skal jeg bare la torrentprogrammet stå og kjøre litt sånn at folk kan laste ned fra meg? Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hvis du er en kjernekar så gjør du det Bra sending idag Kunne virkelig høre ekte frustrasjon i stemmen til Tore under Fleipolini eller Faktorama. Og den 150kg ekstra eller 50 mindre IQ går rett inn i boka for magiske RR-øyeblikk for min del. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Hvis du er en kjernekar så gjør du det Nvm. Edit: -------------------------> Har begynt på nytt igjen nå etter at jeg fikk torrenten. Får samme følelse som da jeg var liten, og leste min storebrors tegneserier. Da jeg var ferdig med en serie, kunne jeg begynne og lese de fra starten av. Da kunne jeg hoppe mange år tilbake i tegnerens utvikling, og jeg følte at alt så feil ut. Slik er det med rr også. Endret 17. august 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Setter pris på pene damer, men nå tror jeg du har misforstått hva en kar er Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Nvm blanda. Endret 17. august 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Er det meg dere snakker om? Jeg er ikke pen, men jeg er dame Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Han postet et bilde av en dame Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Er det meg dere snakker om? Jeg er ikke pen, men jeg er dame Det står mann på profilen din. Hvorfor har du bilde av en anonym død gutt, og satt bursdagen din til dagen gutten døde? Han postet et bilde av en dame Foran et kjernekraftverk da. Endret 17. august 2011 av Abigor Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Er det meg dere snakker om? Jeg er ikke pen, men jeg er dame Det står mann på profilen din. Hvorfor har du bilde av en anonym død gutt, og satt bursdagen din til dagen gutten døde? Sikkert humor for de aller nærmeste. 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg ler, men det betyr ikke at det er morsomt 1 Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Stopp humoren, jeg må av! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Buktalerspalten likte eg ikkje, og tvilar på at ho blir betre etterkvart. Ein kjelde til rødming. Likar betre Fleipolini eller faktorama, likar at ho kan skape spenning og aggresjon mellom dei to som deltek. Nivået sånn generelt på sesongstarten har vore genialt, energinivået er takhøgt. Får vone det halder seg slik. Lo så eg grein når eg høyrde gamle episodar med kryddertesten på jobb i dag. Steinar. Hvilket krydder liker kvinnene best? Tore: Kukkpepper Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Hører på podcasten nå. Hvordan var vitsespalten? Er det bare en ny versjon av oneliners? Edit: Har nå hørt det, ikke imponert Endret 18. august 2011 av Jason Something Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Uka har starta bra, men buktalerposten funket ikke. Samme med vitsespalten. Jeg var en stor motstander av Onelinerspalten, men vitsespalten var enda dårligere. Funker virkelig ikke at de skal lese opp lange vitser på lufta. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 One-liner-spalten var jo det morsomste med hele RR en stund. Men de kutte den ut alt for seint. Var skikkelig dårlig i flere måneder på slutten. Vitsespalten funkerte greit nok den, det er et fint konsept. Problemet var bare at jeg hadde hørt alle vitsene fra før. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Uka har starta bra, men buktalerposten funket ikke. Samme med vitsespalten. Jeg var en stor motstander av Onelinerspalten, men vitsespalten var enda dårligere. Funker virkelig ikke at de skal lese opp lange vitser på lufta. Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå