Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra at de beholder postkassen og dilemmas (favorittspalten), syns de kunne droppa current affairs. Kunstposten og stavmikseren er nice. Litt skeptisk til en vitsespalte, men de to siste postene høres interessante ut.

Ikke enig, synes den skaper mye lettbeint pjatt, altså det hele programmet handler om. Husker de gikk rett fra debatt om Norges flybombing av Libya til skyting av kråker i Hå. Postkassen og dilemmas er to gamle travere som holder mål enda, helt riktig å la dem fortsette. Regner med at påleggstesten fortsetter som mandagspost siden den ikke ble nevnt. Liker det, RR bør aldri være uten en forbrukertest.

 

Radioresepsjonens Vitsespalte håper jeg ikke er en nylansering av Oneliner-splaten, den var gått ut av dato lenge før de faktisk tok den av lufta. Fleipolini og Faktorama vet jeg ikke så mye om, bortsett fra at jeg tror Bjarte hadde en finger med i spillet. Gleder meg stort til en ny sesong...til en ny sesong. (Tore-pun intended)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå ble det stemning :D Forlovet og greier.

Isj, hvem????? Fikk ikke somlet meg til å sette på i dag! Er jo uansett en podcaster av dimensjoner....

 

Regner med det er Basse?

 

Oj, de skal legge ut absolutt alle podcastene snart. Det er vel høsten 2008 som har manglet til nå.

Goooood news. Velly good news!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...