Abigor Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Ånei, jeg gruer meg til radioresepsjonen begynner, og de skal skyte softgungeværet med flerskuddsmodus, eller såkalt *************. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Herregud, nå kom jeg på noe. Jeg var borte fra pc'en litt i går, og da jeg kom tilbake hadde steinar sagen twitret 2 saker, om eksplosjoner i Oslo og linket til dagbladet. Jeg tenkte faktisk "haha, ja du kan tro" og at det var et godt forsøk på å skremme oss. Så klikket jeg på linken til dagbladet, og da var det bare "wtf, har noen laget en falsk dagbladside eller"? Jeg klarte rett og slett ikke skjønne alvoret med en gang Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Ånei, jeg gruer meg til radioresepsjonen begynner, og de skal skyte softgungeværet med flerskuddsmodus, eller såkalt *************. Det virker som alle spiller "terroren må ikke stoppe oss, da har den vunnet"-kortet. Vi får håpe at heller ikke RR går helt i spader av dette. RR skal jo som kjent ikke være dagsaktuelt! Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Blir nok morro med partileir-modus på softgungeværet ja, hvis de tør Gleder meg veldig til de kommer tilbake på radioen, er dritlei sommervikar-mølet som går på alle kanalene for tiden... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Herregud, nå kom jeg på noe. Jeg var borte fra pc'en litt i går, og da jeg kom tilbake hadde steinar sagen twitret 2 saker, om eksplosjoner i Oslo og linket til dagbladet. 0,01% blodig alvorlig terrornyheter 99,99% lettbeint underholdning Endret 24. juli 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Ånei, jeg gruer meg til radioresepsjonen begynner, og de skal skyte softgungeværet med flerskuddsmodus, eller såkalt *************. Husk nå på at vi skyter hverandre i kjælighet! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Kjenner RR-abstinensene begynner å sige på. Jævla sommer ass. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Kaldsvette, søvnlaus og skjelvingar er nokre få bieffektar RR-abstinens har å tilbjode. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ah, det gjør godt å le litt igjen Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Kjenner RR-abstinensene begynner å sige på. Jævla sommer ass. Jeg husker den sendinga som om det var i går! Jeg lå i senga og vred meg i latter Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Bare en uke igjen nå. Synes de kunne gitt ord fra seg før første sending. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Bare en uke igjen nå. Synes de kunne gitt ord fra seg før første sending. Tore Sagen har en mimre-nedtelling pågående. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 http://nrkp3.no/radioresepsjonen/først/ Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Litt om nye spalter, samt anmeldelse av hotellet Grims Grenka http://nrkp3.no/radioresepsjonen/rr-under-oppussing/ Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Bra at de beholder postkassen og dilemmas (favorittspalten), syns de kunne droppa current affairs. Kunstposten og stavmikseren er nice. Litt skeptisk til en vitsespalte, men de to siste postene høres interessante ut. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Tror dere de kommer til å fortsette med skytingen? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Gleder meg spesielt til buktalerspalten. Føler at det kommer til å bli mye latter under den spalten. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg håper at dagboken utgår. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Basse er gjesteprogramleder i P3Morgen i morgen fredag 12.08, fra 06.30 til 10.00. Regner med de har podkast slik at vi som verdsetter søvn også får hørt sendingen... http://nrkp3.no/radioresepsjonen/basse-gjesteprogramleder-i-p3morgen/ 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Har dere husket å stille inn alarmene deres for kl 10 i morgen? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå