Constanse Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Gaah, videoene hakket sykt på dataen min. Meget morsomt ellers! Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Shiiii, den nyeste påskekrimmen var sykt bra, nesten bedre enn RR sin, selv om RR er mye bedre enn Røyking Dreper. Provoserende hår! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Nå har jeg sett denne 3 ganger, men jeg klarer den ikke. Den første var lett, men ikke denne. Har dere klart det? Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Nå har jeg sett denne 3 ganger, men jeg klarer den ikke. Den første var lett, men ikke denne. Har dere klart det? Ja, den er ikke spesielt vanskelig. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Nei, jeg klarer den ikke, kan du sende svaret på pm? Jeg gidder ikke delta i konkurransen altså Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 ...selv om RR er mye bedre enn Røyking Dreper. Enig der! Men skulle ønske RR hadde kommet opp med "jeg har en kompis-spalten" da. Den er hillarious. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Nå har jeg sett påskekrim, og det eneste jeg skjønte var hvem som drepte Steinar. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Tore taper stavmikseren Tore: Vet dere at 20 ampers sikring *blir skutt med landsbymodus* Tore: Hyyyl Steinar: Jeg elsker deg Tore Tore: Bra... Latterkrampe! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 RR kjem attende den 15. august! 1 Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Håper på en sommerpodcast... Lenke til kommentar
discostu Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Digg at det endelig er ferdig syns nå jeg! Blir så mye tid som går med på å høre podcast! xD Lenke til kommentar
Special P Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg sliter litt med å finne klipp fra han nordlendingen som ringer inn. Han er en skikkelig mannssjåvinist. Husker han en gang sa; Æ skal aldri læs en bok skrevet av en kvinne... så husker jeg ikke mer, men jeg fikk hvert fall latterkrampe. Kunne tenkt meg å høre mer fra han. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Nordlending... Er det Tyholt Apenes, riksraljør fra Bodø du tenker på? 1 Lenke til kommentar
Special P Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ahh, sykt bra. Takk skal du ha <3 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Edit: treg. Endret 5. mai 2011 av glennandre Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Husker han en gang sa; Æ skal aldri læs en bok skrevet av en kvinne... Æ hadde samme REAKSJON første gang æ så ein BIKKJEDRITT og første gang æg så ein BOK skreevet av ein KVINNE. Æ lukta på den, pirket borti den med ein pinne ... 3 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Bjartolini gjester FC Football Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Så episoden i går faktisk! Det var god stemning og gamle Tjøstheim bidro med mye morosamt. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Bjartolini gjester FC Football Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå