Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Siste sending denne sesongen er altså 14.04, og de er ikke tilbake før 15.08. Töre skal over i en stilling som "sjef" for det nye programmet som skal sende i RRs sendetid, Basse skal ut i pappapermisjon og Nanbrødeksperten skal ta en lang ferie(?).

Vi kom oss gjennom en større RR-pause for 1 år siden, så 3 måneder uten noe nytt fra RR-redaksjonen skal vi vel klare!

Kjipt! RR er jo det perfekte radioprogrammet å høre på når man ligger på stranden og soler seg. Får klarer meg med gamle episoder inntil videre. Regner forresten med at Nanbrødeksperten kommer til å fortsette på karrieren sin som barnestjerne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan vet dere at Töre er sammen med Live Nelvik? Var det i dagens episode?

Det tok mange år før jeg hørte noe snakk om at de hadde kjæreste. Da regnte jeg med at de alltid hadde hatt kjæreste, at det var fast forhold. Nå hører jeg noe snakk om at Töre har fått ny kjæreste? Hvordan vet dere dette? Hvem var han sammen med før, når ble det slutt? Må jo ha påvirket sendingene. Hva med Basse? Bjartolini? Bjartolini nevner jo ofte mellom linjene at han har kjæreste. Hun går vel under falsk identitet som han asiatiske love-boy-slaven.

Når jeg ikke får nok av RR hører jeg på Ricky Gervais Show med Steven Merchant og Karl Pilkington. Det er nesten like bra, begynnelsen er litt kjedelig, men det siste de har produsert er nesten på høyden med RR. Og de har hatt verdensrekorden for mest nedlastede podcast.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Kan ikke huske hvor jeg først hørte om forholdet mellom Töre og Live, men det er lenge siden ihvertfall. Det har aldri blitt sagt direkte hvem noen av resepsjonistene er sammen med, og bare identiteten til Töres dame er "kjent". Skjønner forøvrig ikke at dette er så interessant.

Lenke til kommentar

Jeg er blitt stor fan av Biggie-humoren.

Litt verre står det til med de nye Bjartegreiene... Per Skinkerud (?), alvorlig talt! Var 2% morsomt i begynnelsen (fordi han ihvertfall la på selv), men nå har jeg mest lyst til å sku av når det kommer (sammen med daybook, herre.)

Forresten, er det noen Steinar-fans her? Jeg har "alltid" lurt på hvorfor noen liker han best. Tore ( :love:) blir jo stort sett elsket for humoren og raseriet, Bjarte "fordi han er så søt og stakkarslig" (sitat, min kusine), men hva med Steinar?

Lenke til kommentar

Det er interessant først og fremst fordi de holder det hemmelig.

Men noe som må være tull, Töre har tre brystvorter? Er ikke det bare en spøk?

Det stemmer! Husker jeg hørte om det i en episode fra 26. Juni 2006 da de omtalte brystvorten under spalten "Know My Body, Love My Body" som: "Den er fin, stygg, kul, grusom, ekkel, tiltrekkende, sexy, rar" osv. :D

Lenke til kommentar

Forresten, er det noen Steinar-fans her? Jeg har "alltid" lurt på hvorfor noen liker han best. Tore ( :love:) blir jo stort sett elsket for humoren og raseriet, Bjarte "fordi han er så søt og stakkarslig" (sitat, min kusine), men hva med Steinar?

Jeg synes Steinar veldig ofte er bedre enn Bjarte. Det er Steinar som er med på å gjøre de andre så morsomme som de er. Bjarte blir morsom fordi Steinar gjør narr av ham og sier "det er viktig at du er med fordi en del av lytterne digger den humoren der" og lignende. Men han har jo også hysteriske karakterer da! Trude? Og det gøyeste med Steinar er når han går over streken selv, fordi han liksom har "ansvaret" og skal holde de andre igjen så ikke de går over streken. Det var vel først og fremst Steinar som stod bak skandalen med hun halvfeite artisten.

Lenke til kommentar

Jeg synes Steinar veldig ofte er bedre enn Bjarte. Det er Steinar som er med på å gjøre de andre så morsomme som de er. Bjarte blir morsom fordi Steinar gjør narr av ham og sier "det er viktig at du er med fordi en del av lytterne digger den humoren der" og lignende. Men han har jo også hysteriske karakterer da! Trude? Og det gøyeste med Steinar er når han går over streken selv, fordi han liksom har "ansvaret" og skal holde de andre igjen så ikke de går over streken. Det var vel først og fremst Steinar som stod bak skandalen med hun halvfeite artisten.

Det har jeg faktisk ikke tenkt på før nå! Tenkte på Steinar som han som først og fremst holder programmet sammen, men det er jo det som gjør at de andre to får skinne.

Syns det er så søtt når han snakker om ungen. Baww. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...