Oreokjeks Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Tilfeldig at Tore har glemt roastbeef tre uker på rad? Eller må vi vente til siste påleggstest før vi får vite scoren til roastbeef... Når det gjelder karakterer er jeg ingen stor fan av Trude, synes kanskje det blir litt for mye på et vis. Favoritten er definitivt Tom Stang. Har de sagt noe om nøyaktig dato for siste sending denne sesongen? Var vel i april en gang? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Min favorittkarakter er definitivt Tyholt Apenes sammen med Trude Sagen. Glemte forresten Holmlia folkehøgskule. Det er også en favoritt! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Glemte forresten Holmlia folkehøgskule. Det er også en favoritt! Åhåååååååååååå shiiiiiiiiiiiiiiiiiit. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg liker veldig han med talerør på stemmebåndet Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg liker veldig han med talerør på stemmebåndet Terje Sædseth som bor på en sokkelleilighet i Oslo med televerk på stemmebåndene? ...men i Danmark fins det to. 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg liker veldig han med talerør på stemmebåndet Terje Sædseth som bor på en sokkelleilighet i Oslo med televerk på stemmebåndene? ...men i Danmark fins det to. Var televerk ja Han er awesome Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Ikke alltid godt å huske på når Terje Sædseth er den eneste i Norge som har det... Men i Danmark er det 2. Edit: nogle sent ute der, ja... Endret 23. mars 2011 av Random Hero Lenke til kommentar
thadon Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hahahah, MOTHERFUCKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 FUCK YOU MOTHAAAAFUUUUCKAAAA!!!!!!! Fantastisk sending ^^ Lenke til kommentar
mokkasinen Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Enig, er vel kanskje den beste sendingen jeg har hørt hvertfall. Litt kjipt at Steinar må være litt småkjip, men skjønner det også for hvis Bjarte og Tore hadde hatt 100 % frie tøyler, hadde det tatt helt av. Radioresepsjonen<3 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Bjarte Tjøstheim er død Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Kom vel ikke som noen overraskelse. Han har levd på lånt tid... Lenke til kommentar
2ore Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Bjarte Tjøstheim er død På sin plass. Får håpe det kommer en kul erstatter. Superkidzen for eksempel. Sjekket ut sendingen etter å ha lest omtalene her og jeg er enig i at den er helt hysterisk! Muligens den beste sendingen jeg har hørt noensinne. Gamle damer, politikk, motherfucker osv. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hvor kommer "du må ikke gjøre det"-greiene til Tore fra? Uansett, ler meg skakk hver gang. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Dear daybook er en av mine favoritter nå, tidenes beste engelskuttale Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Har sikkert blitt svart på før, men jeg orker ikke å bla gjennom. På skolen fungerer ikke NRK nettradio av en eller annen grunn (vi har lov til å høre på musikk/radio i timen), og podcaster på iTunes er jo helt ødelagt. Er det noe annet sted man kan streame/laste ned episoder? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 http://podkast.nrk.no/program/radioresepsjonen.rss 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Hvor kommer "du må ikke gjøre det"-greiene til Tore fra? Uansett, ler meg skakk hver gang. Husker ikke hvilken referanse det var, men jeg tror de snakket om noe som hadde med norsk teater eller skuespill å gjøre. Så skulle Tore herme etter noe han hadde hørt fra tv eller lignende. Så ble det en tradisjon derfra fordi det var så komisk. Eller noen som kan utdype/korrigere? Dear daybook er en av mine favoritter nå, tidenes beste engelskuttale Det er flere enn bare Bjarte som har den humoren altså. Jeg synes det er noe av det dårligste de har funnet på. Er det Steinar som har stemmen til han svensken som jobber med spørreundersøkelse via tlf? Synes ikke det ligner på noen i resepsjonen. Endret 6. april 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå