Abigor Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 "De e me så e Tjukkasarane... åneineinei, me e ikkje tjukkasar, me heite faktisk Tjukkasarane!" =) Jaaa!!!! Hahahaha du har helt rett, det var Tjukkasarane!! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Dagboka til bjarte kan de slutte med, dårligste innslaget i denne sesongen. Utenom det er programmet knall. Kapteinsen cumfylte rødhette! 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Finnes det en oversikt over hvem som spiller hvilken karakter i RR? Noe av det ble selvsagt avslørt når RR var på TV, men er jo en hel del karakterer. Sliter ofte med å skille Tore og Steinar sine av åpenbare grunner Lenke til kommentar
thadon Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Dei fleste står her: http://rr.eikern.net/wiki/Hovedside Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg hører stort sett hvem som er hvem. Er jo bare å spørre om du lurer på noen spesielle. Ellers pleier de som regel å bruke hverandre til å ringe til, slik at den ene sjeldent har begge rollene. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Er som regel ganske greit å høre ja. Bjarte sine innslag er veldig ofte dårlige (eks. daybook), men han har noen gode karakterer (Bruno og Walter). Topp 3 morsomste karakterene er: (rangert) 1. Tores filmanmeldelser som ung 2. Jan Skrotnes 3. Tyholt Apenes Ellers er Tores trilogi det beste innslaget, dilemma den beste spalten og den beste posten er stavmikserne eller siste 24 (veldig mange gode her). 2 Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 1. Walter Tjøstheim 2. Jan terje riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis-otto johansen 3. Jan Skrotnes 4. Amerikaneren som "I'm placing a random call" Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 .....Sliter ofte med å skille Tore og Steinar sine av åpenbare grunner Den ser jeg ikke helt, de høres jo helt forskjellige ut? Mulig det bare er meg som har hørt for mye på radioresepsjonen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 De gjør da til stemmen når de er karakterer. Hører selvsagt forskjell på de under vanlig sending F.eks så klarer ikke eg høre hvem som spiller hu thailandske berta Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) De gjør da til stemmen når de er karakterer. Hører selvsagt forskjell på de under vanlig sending F.eks så klarer ikke eg høre hvem som spiller hu thailandske berta Det er Töre!! Bare hør på hvordan hun (ehh han) sier "vaske, rydde suuuge" og den klassiske "men Steiner? Vil du gifte deg med meg?". Typisk Tore. Endret 22. mars 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jepp. Når du sier det. Og noen karakterer er svæææært lette å kjenne igjen når noen av RR's medlemmer legger på en dialekt e.l. Tror det var Steinar på en av de podkastene eg nett hørte som var dønn lik en viss karakter når han skulle vær hipp datamann i selve sendingen Lenke til kommentar
thadon Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 2. Jan terje riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis-otto johansen Nei, gud. Er kanskje det einaste eg spolar over når eg høyrer på podkast. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 2. Jan terje riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis-otto johansen Nei, gud. Er kanskje det einaste eg spolar over når eg høyrer på podkast. Nyhende-sakane er jo dei beste! Ein pensjonist frå Svolvær døydde i helga, då han freista å montere ein motor frå eit helikopter på sovesofaen sin, for å reisa til Svolvær sin vennskapsby Nasaret. Det gjekk meir bensin enn idioten hadde førebudd seg på, og sofaen ramla ned over Nordheimsund. Hmhmhmhmhmhmhmmhmhm dei pensjonistane, dei pensjonistane.. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Min favoritt, eller ihvertfalle en av de hittil, er Jan Tore Tacoland. Men jeg tror de bare lagde én reportasje om han, det var vel i 08 eller 09. Er kanskje ikke en karakter man kan lage så mye mer ut av heller, men den reportasjen som var, var fantastisk! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Min favorittkarakter er definitivt Tyholt Apenes sammen med Trude Sagen. 1 Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Mine favoritter er Peter Childcock, Tom Stang, og han amerikaneren til Tore. Liker også Lucas Rodriguez Helly Hansem på Måkefabrikken. Synd at det er lenge siden vi har hørt fra Childcock, er det dårlige tider for merchandising industrien fortiden? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Mine favoritter er Peter Childcock, Tom Stang, og han amerikaneren til Tore. Liker også Lucas Rodriguez Helly Hansem på Måkefabrikken. Synd at det er lenge siden vi har hørt fra Childcock, er det dårlige tider for merchandising industrien fortiden? Kanskje tidligere Idol-deltaker Christian STÆNSÆÆÆÆNG har trukket seg fra kundelisten? 1 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Liker også Lucas Rodriguez Helly Hansem på Måkefabrikken. Hahahah, ja. Tar meg sjølv i å le høgt. -Måkeost, måkesykkel, måkeøl, måkekokain, måkebil, måkedatamaskin -Hva med måkepølse? -Nei Lenke til kommentar
ennj Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Peter Childcock og han som hevder å ha oppfunnet diverse ordtak savner jeg. Amerikaneren er bra, men skjønner at de sliter med å avslutte sketsjene når de tyr til malplassert gangsterattityde som humor. Ellers synes jeg karaktersettingen i påleggstesten er merkelig lav. Hvis man ser på resultatene fra kryddertesten er de ganske jevnt fordelt, mens for pålegg er det ingen over 50 som ikke er godteripålegg. Samtidig er det litt greit da pålegg er ganske liten vits i å teste til å begynne med, om ikke for lettbeinthets skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå