Abigor Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) er Keeper'n til liverpool verd å se, kun fordi man liker RR? Jeg så den snowboardfilmen Bjarte var med på, og det var ikke akkurat verdt det. Pussig at jentene spiller rollen som ungdomsskolelærer. Endret 5. mars 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hvor finner jeg RR-podcaster? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 http://podkast.nrk.no/program/radioresepsjonen.rss og http://nrkbeta.no/2008/08/19/radioresepsjonen-torrent/ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Du som har android telefon har en veldig enkel tilgang til dette via Google Listen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det kan godt være, men jeg vet hverken hva GoogleListen er, eller hvor jeg finner den Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Listen finner du på google sitt marked.... Søk Listen. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 http://nrkp3.no/radioresepsjonen/tores-jingleskole/#more-4709 Nye jingelen til Current Affairs! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Listen finner du på google sitt marked.... Søk Listen. Åååja.. En app som heter google listen, ikke en liste som google har laget, som i google listen.. Skjønner.. Takk! 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Podcasten idag, uten musikk, 1,04,25 Hva sier Steinar da? Han snakker om en bok som han liker, men jeg skjønner ikke hva han sier Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Skal høre nå. Sykt digg å ha daglig dose igjen. Endelig ferdig med skjelving og kaldsvetten. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hva sier Steinar da? Han snakker om en bok som han liker, men jeg skjønner ikke hva han sier "Forsøk på å beskrive det ugjennomtrengelige". Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Trenger hjelp til å finne et innslag fra RR. Det handler rett og slett om at Tore, Bjarte og Steinar later som at RR er et fiktivt program. Og hvor mye energi de har lagt inn i rollene som Tore, Bjarte og Steinar. Steinar prater blant annet om at måtte gå opp 20kg for å være Steinar i RR. Bjarte prater om at han dritt lei Tore og Steinar. Tore tror jeg prater om hvor flink han er til å sjekke damer og at han har rota med sminkejentene. Det er rett og slett sånn som de gjør på film, behind the scene, der folk prater om hvordan det er å vende seg til de forskjellige rollene og hva de måtte gjøre få å bli karakterene. Takker fors var viss folk skjønner hva jeg mener. Endret 7. mars 2011 av Sno Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hva sier Steinar da? Han snakker om en bok som han liker, men jeg skjønner ikke hva han sier "Forsøk på å beskrive det ugjennomtrengelige". Thank you very much Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Berre hjå meg podkasten ikkje fungerar? Introen kjem, men ikkje noko høgkvalitets lettbeint-skravleri. Først trudde eg dei var stille berre for tull, men når eg spola oppdaga eg kjapt at han ikkje fungera. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Nei, den fungerer ikke, virker bare noen minutter rundt 15 minutter uti Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Aaaah. Hadde en knipsbar opplevelse i dag. RR på øret, spikerheng og 2 mil i nykjørte skispor! 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 spikerheng gir 0 treff på google, hva er det? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Det betyr godt feste på skiene, men er 198% sikker på at Jotun troller og at han hadde is i rubben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå