grovetussen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Nja, Bjarte ville nok hevdet seg godt i kåringen sv melkeveiens morsomste... Frysetørker man en ku så får man tørrmelk - det er min humor - selv om den er knusktørr ;-) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hva synes dere om den nye posten, Current Affairs? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg likte den jeg, liker best bable-spaltene, som hva har skjedd siste 24t, postkassen, dilemmaz og nå current affairs, når de kan finne på finurligheter og humor etter hvert. Tommel opp Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hva synes dere om den nye posten, Current Affairs? Hva var opplegget til den posten, virka litt som postkassen så Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det er bare at de diskuterer det nye innen nyhetsbildet. Som grovetussen sa så liker jeg også de spaltene med babling, så tommel opp for min del. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Så da er det vel Funfacts som måtte gå? Da får vi ikke høre Bjarte skrike som en gjedde lengre Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Skrike som en gjedde - var ikke det karaktermakerne da? Glad den er borte isåfall, ikkje så utrolig glad i den Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Var en funfact, stikker du en kniv gjennom hode til en gjedde, skriker den som en kjerring, som Bjarte demonstrerte opptil flere ganger=) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Noen som vet hva ungen til Basse heter? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 han sa det i et radioprogram han gjestet i. Mulig det var i p2 eller p3. Husker ikke akkurat nu, men det var et jævla spesielt navn as Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ah, Elida heter hun. Hasse var forresten en grei vikar idag Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ja, bjarte var ikke der idag Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Han spiller i en barne-tv-serie som skal gå til neste år en gang, så denne dagen her så kræsjet innspillingene sammen. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Noen som vet hvordan jeg laster ned nye podcaster på mobilen? Har en Android telefon. Tenker mest på hvordan jeg lagrer podkaster på pc'en som filer, så legge det over. Klarer bare ikke å lagre podkastene som filer uansett hva jeg gjør Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Noen som vet hvordan jeg laster ned nye podcaster på mobilen? Har en Android telefon. Tenker mest på hvordan jeg lagrer podkaster på pc'en som filer, så legge det over. Klarer bare ikke å lagre podkastene som filer uansett hva jeg gjør Det er en helt vanlig nettadresse som slutter på .mp3 Så da må du velge hva du skal gjøre med den. Nettleseren din kan ikke åpne den, så du må enten åpne den (med en mp3-spiller) eller lagre den. Du vil lagre, så lastes filen ned til valgt sted i mp3-format. Vet ikke hvordan jeg kan forklare det uten å vite nærmere hva problemet er. I firefox er det svært enkelt. Å flytte filer over til android, bruker du ikke en usb-kabel da? På min telefon som er gammel og primitiv (ikke noen android) så kobler jeg til med usb-kabel, deretter finner jeg den som ikon i min datamaskin, og da er det lagringsplassen i telefonen som vises. Den fungerer som en hvilken som helst annen usb-lagringsmedium, så da er det bare å flytte filer over som vanlig. Endret 4. mars 2011 av Abigor Lenke til kommentar
2ore Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Noen som vet hvordan jeg laster ned nye podcaster på mobilen? Har en Android telefon. Tenker mest på hvordan jeg lagrer podkaster på pc'en som filer, så legge det over. Klarer bare ikke å lagre podkastene som filer uansett hva jeg gjør Hos meg funker appen Google Listen til å laste ned RR på mobilen så lenge det er et trådløst nett tilgjengelig. Du kan prøve å sjekke om det funker hvis du ikke allerede har prøvd. Endret 5. mars 2011 av Crippled Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Listen er genialt ja. Funker som gull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå