Jotun Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er de igang igjen? For en daG!!!! Blir rørt. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Introduser meg for RR, har ikke hørt det før men er stor fan av småtøysete radio. RR består av brødrene Steinar og Tore Sagen, og Bjarte Tjøstheim. Programmet går mellom 10:00 - 12:00 mandag til torsdag. De begynte i 2006, og har, med noen pauser, holdt på til 17. mai i fjor, da de ga seg på radio for å lage RR på tv. De hadde comeback på radio i dag. De har podcastet alle sendingene, og alle gamle sendinger er å finne på nettet. Dagens podcast blir lagt ut om ett par timer, rss-adressen er http://podkast.nrk.n...resepsjonen.rss den blir også lagt ut på itunes. God fornøyelse:) Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Introduser meg for RR, har ikke hørt det før men er stor fan av småtøysete radio. RR består av brødrene Steinar og Tore Sagen, og Bjarte Tjøstheim. Programmet går mellom 10:00 - 12:00 mandag til torsdag. De begynte i 2006, og har, med noen pauser, holdt på til 17. mai i fjor, da de ga seg på radio for å lage RR på tv. De hadde comeback på radio i dag. De har podcastet alle sendingene, og alle gamle sendinger er å finne på nettet. Dagens podcast blir lagt ut om ett par timer, rss-adressen er http://podkast.nrk.n...resepsjonen.rss den blir også lagt ut på itunes. God fornøyelse:) Takker og bukker, ser frem til å laste ned podcasten Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Ble raskt ferdig med historieprøven i dag, og belønningen var RR på øret. Jeg elsker det! Fikk bare hørt mellom 11:00 og 11:30, så gleder meg til å høre podkasten. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Veldig bra sending i dag, virka som de hadde mye på hjertet og skravla i vei. Men noen andre enn meg som lå merke til at Trude hadde helt annen stemme og toneleie? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Ja, lot merke til det. Uanz, syntes det er litt kjipt når steinar stopper diggresjonene og off topic diskusjonene ved å si "nok om det" eller "vi må videre". Det er klart han har et ansvar for å bringe sendingen videre som programleder, men syntes han var litt rask på avtrekkeren i første episoden. Jeg digger de samtalene som bare går dit resepsjonistene fører dem, feks. dagens lille problemstilling om man kan ta abort om barnet har glimt i øyet. Det blir nok litt mer uhøytidelig og avslappet etterhvert, dagens sending var jo allerede bedre. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Skuffende at de fortsatt bruker de samme introene. Er så jævli lei av Mira at jeg forter meg å spole forbi. Håper for guds skyld at de dropper the landlords daughter i morgen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 The Landlords Daughter er jo helt fantastisk. Og når de sier hva de har i glasset. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Minner meg bare om onelinerspalten, som jeg hater. Har slettet alle podcastene med den introen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Noen som er sær for å bare være sær? 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Intet nytt b-real. Intet nytt. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Personlig skulle jeg gjerne hatt tilbake den tyske greia de sang en stund. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Personlig skulle jeg gjerne hatt tilbake den tyske greia de sang en stund. Für Alle. Vest-tysklands bidrag til Melodi Grand prix i 1985 var det vel. http://www.youtube.com/watch?v=ouD-G0FLgc0 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Personlig skulle jeg gjerne hatt tilbake den tyske greia de sang en stund. Indeed. En av de bedre. Eller..heller noe nytt i den duren der. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 "My name is Sean Connery and you're listening to radioreception, but of course you are!" 4 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Den tyske er best, men må innrømme at jeg ikke bryr meg så mye. Syns også den landlords daughter kan være litt slitsom, men å slette hele podcasten på grunn av det er jo bare latterlig. Forøvrig enig i at onelinerspalten var dårlig, men unntak av en periode da Tore tok konstant drøye oneliners. Dilemmaspalten er den beste spalten imo. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Synes nivået etter de begynte igjen på mandag er utrolig høyt, de later til å være "on fire" store deler av tiden. Spesielt så er Bjarte veldig morsom, og når Tore sier HØØØØØØY når Steinar snakker om cocksucking osv *knipsknipsknipsknips* 1 Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg elsker det! Har ikke fått hørt igjennom alle podkastene ennå, og de blir jo bare bedre å bedre! "Glimt i øye" Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Grovetussen - Tore er jo uten tvil den morsomste, Norges morsomste mann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå