Constanse Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg ser det for meg... Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Bjarte må i såfall ta opp noen fag på Bjørknes først, og Tore var mest interessert i å surfe på Bali... Tipper jentene kommer til å jobbe med forefallende mens Steinar har permisjon. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Noen som har link til filmen der de filmer en hel sending? Har funnet den tidligere, men finner den ikke lenger. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det tror jeg ikke finnes du Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ganske sikker på at jeg har sett deler av det før ihvertfall. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Tenker du på en av dogumentarene, der hvor de bl.a skyter Vidar? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Nope, det jeg så var en helt vanlig sending. Første gangen de hadde med kamera under en hel sending, så bare de første minuttene, så kan hende det ikke var mer, det husker jeg ikke. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 http://nrkp3.no/radioresepsjonen/om/ Du finner Dogumentaren om hvordan RR jobber på radio der. At RR kommer tilbake på radioen relativt snart har man ikke trengt å være rakettforsker for å forstå. Bestevenn har snart siste sending, RR på TV har snart siste sending, er vel opplagt at RR ville ta tilbake sine gamle sendetider på P3. Avstemmingen, pressekonferansen og alt det der er smart PR, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 http://nrkp3.no/radioresepsjonen/om/ Du finner Dogumentaren om hvordan RR jobber på radio der. At RR kommer tilbake på radioen relativt snart har man ikke trengt å være rakettforsker for å forstå. Bestevenn har snart siste sending, RR på TV har snart siste sending, er vel opplagt at RR ville ta tilbake sine gamle sendetider på P3. Avstemmingen, pressekonferansen og alt det der er smart PR, men ikke noe mer. Ja, har sett den. Men det var en film fra selve sendinga, altså når de snakka på radioen. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Tror kansje du tenker på en artikkel i en eller annen nettavis, som fikk være med å filme deler av sendingen... Husker jeg så den like før de ga seg i Mai i fjor... Tror det bare var ett lite innslag da, på ett par minutter, ikke hele sendingen.. Eller så blir de filmet i studio i RR-dokumentaren, hvor de snakker om hva som har skjedd siste 24, Bjarte har sett på Mythbusters, og snakk om en kjøttrakett fører til mye finseri fra eldstejenta... Det er heller ikke en hel sending, bare ett par minutter... Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hmm, sikkert der jeg har sett det da, kjipt. Hadde vært kult å sett en hel sending. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 http://www.dagbladet.no/2011/02/01/kultur/radioresepsjonen/sagen/tjostheim/nrk/15264921/ 21. februar er første sending på NRK P3. Og etter et par måneder forsvinner Steinar Sagen, som skal ut i pappaperm. - Jeg logger ut ved påsketider og er tilbake etter sommerferien, sier Steinar Sagen. Det blir veldig rart med bare Tore og Bjarte i studio. Vi får vel awsome gjester vil jeg tro. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det var ikke det de sa i går, da skulle de ha ferie fra påske til etter sommeren Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Den unge trollmannen og Nanbrødeksperten skal drive med forefallende arbeid o.l i perioden påske-sommer. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Seigo sato burde jo vært fast vikar i den peridoen 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Seigo sato burde jo vært fast vikar i den peridoen Nah, han er kul når man ser han på TV fordi han ser ut som en morsom karakter. Men på radio hadde han sugd, hadde skjønt lite av de han sa. Losen hadde vært bedre. ALL NIGHT LONG, ALL NIGHT, ALL NIGHT, ALL NIGHT LOOOONG. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Er det noen vits i å diskutere det når det er sagt flere ganger at de ikke skal ha vikar og at de kommer tilbake etter sommeren? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Er det noe vits å ikke diskutere det? Man må da kunne komme med ønsker? Dog ser eg helst at RR består av Jentene og Basse. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Dere fikk det til å høres ut som om de faktisk skulle ha sending i sommer, noe de ikke skal. Beklager om jeg misforstod. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Neida, det håper eg folk har forstått. Var vel en som foreslo han sushikokken som vikar for basse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå