Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^

De er så stae og søte. :love:

Såklart, må jo ha en for hver søndag i advent!

(Likte rappen litt bedre nå, lettere å høre (kan hende jeg ikke fokuserte nok forrige gang)).

Tore og Bjarte var kjempesøte i begynnelsen! Veldig fornøyd med sendingen (men, dårlig gjort at de må drikke restene om de taper.)

Endret av Constanse
Lenke til kommentar

En ting jeg alltid har lagt merke til, og som jeg synes begynner å bli pinlig for gjengen nå:

en sykelig opphengthet i 2. verdenskrig og tyskland. Dette blir gjentatt i det uendelige, og jeg tenker ikke først og fremst på de svært synlige delene akkurat nå de siste 2 episodene. Det er toppen av isfjellet. Skjønner selvsagt at dette er et superspennende tema og spøke rundt eller å bruke som tema, men om jeg hadde vært på tv slik ville jeg ikke latt denne interessen få bre seg nærmet uhemmet.

Noen andre som merker det samme?

Lenke til kommentar

En ting jeg alltid har lagt merke til, og som jeg synes begynner å bli pinlig for gjengen nå:

en sykelig opphengthet i 2. verdenskrig og tyskland. Dette blir gjentatt i det uendelige, og jeg tenker ikke først og fremst på de svært synlige delene akkurat nå de siste 2 episodene. Det er toppen av isfjellet. Skjønner selvsagt at dette er et superspennende tema og spøke rundt eller å bruke som tema, men om jeg hadde vært på tv slik ville jeg ikke latt denne interessen få bre seg nærmet uhemmet.

Noen andre som merker det samme?

Har merket at de har brukt det en del tidligere ja. Har ikke fått sett de siste episodene, men har fått med meg en del av det før.

Synes det begynner å bli litt oppbrukt nå.

Lenke til kommentar

Jeg holdt på å hoppe av glede, inne på personalrommet på Norli lå det en oversikt over boksigneringene deres, og det ser ut til ar RR skal komme til senteret en gang til! Og siden jeg jobber da kan jeg sitte og creepe på dem hele tiden. :love:

Fikk signert boken min forrige gang, klarte overhode ikke å si noe fornuftig, bare kos det. :ph34r: Og jeg måtte pirke på navnet mitt.. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...