Constanse Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 ^ På Lagunen i Bergen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Til de som ønsker å se Tore Live og få signaturen hans har eg ett tips: Kjøp bilen hans. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Haha, det overstiger nok budsjettet mitt litt. Men tenk på alle mulighetene det hadde åpnet for. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Haha, genial episode, mythbuster sketskjen var hysterisk morsom! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Liker at de har fått verdens kjedeligste gjest til en humorperson som bare dukker opp hver gang Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Saigo Sato eller hva han heter? Han Japsen? Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Saigo Sato eller hva han heter? Han Japsen? Seigo Sato ja http://www.youtube.com/watch?v=Qh03PRwQ0kw Nobody tosses a dwarf! 3 Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg rakk signeringen i dag! Først i køen og greier. De var megaforsinket, så jeg og en annen dame som hadde stått lenge i kø fikk t-skjorte! ("Knips, knips, knips"-skjorten) Fant selvfølgelig ikke på noe bra og si, men det var kjekt. Har et sært navn, så jeg måtte inn og få Steinar til å rette etterpå, gidder ikke å ha en bok signert i feil navn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Steinar Sagen får snuskjeft Seriøst altså.. *sukk* Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 synes det er bra jeg at det er så "løst" at de kan ta seg en pris under sending. Men selvfølgelig må noen folk ta alt negativt. Steinar sagen snuser på tv. gratulerer med da'n. det betyr ikke at hele norges ungdom begynner med det Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Steinar Sagen får snuskjeft Seriøst altså.. *sukk* Dagbladet har jo tatt helt av med latterlige "nyhetssaker" som er vinklet inn negativt mot RR, Storbynatt osv. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Du tenker på hysterisk morsomme Kjetil Rolnes som disser alt og alle på NRK? Kjetil Rolnes er jo humorgud nummer 1. Han har all rett til å disse andre komikere, fordi han er så morsom selv. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Bollekongen er sjef uansett, så får snusgrinerne bare sutre. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg er relativt ny i dette programmet. Hva er backstoryen rundt Bjarte og nanbrød? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Jeg er relativt ny i dette programmet. Hva er backstoryen rundt Bjarte og nanbrød? Han pleide å spise på indisk restaurant, og under noen sendinger så skulle hver av resepsjonistene velge et tema som de skulle være eksperter på som lytterne kunne spørre om. Bjarte valgte ofte nanbrød som sitt feldt, og har derfor fått navnet nanbrødeksperten ved seg. Veldig mange av navnene og det man hører om bygger på tilfeldigheter som har skjedd tidligere. Det har alltid vært stort fokus på tradisjon i radioresepsjonen med faste poster og program. Så fort noe rart eller morsomt ble sagt, så har dette blitt gjentatt til det blir en tradisjon av det. Endret 28. november 2010 av Abigor Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ikke like bra i dag, men likte at de hadde bailey's flaske på pulten! Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Genialt med Bailey's flaske ja, nå kommer sikkert en eller annen avholdsforening snart og klager:p Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) ..... Endret 8. mars 2011 av TeeJaySunde Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Veldig mange av navnene og det man hører om bygger på tilfeldigheter som har skjedd tidligere.Nei, ingenting av det som skjer er tilfeldig, hele Radioresepsjonen er manusbasert. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jepp. Håper Alfonso, manus forfatteren, prøver seg på en film. Den mannen er utrolig morsom. Selvsagt er fremføring viktig og, men man må ha et godt manus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå