Jotun Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Så synd for dere som kommer til å se på det, det vil ikke bli bedre. De har aldri tatt til seg kritikk før, og det vil de fortsette med tydeligvis Hvorfor du hører på og ser på RR er over min fatteevne.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Så synd for dere som kommer til å se på det, det vil ikke bli bedre. De har aldri tatt til seg kritikk før, og det vil de fortsette med tydeligvis Hvorfor du hører på og ser på RR er over min fatteevne.... Enklere å klage over ting you know Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har det vært noen som har vært publikum herfra til nå? Evt noen som skal? Må få rapport Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har det vært noen som har vært publikum herfra til nå? Evt noen som skal? Må få rapport Hvis du med rapport tenker på å få vite mye om programmet før det vises; programmet spilles inn på mandager samme uke som det vises. Når det er sagt var jeg på den aller første piloten som de spilte inn, og den var veldig annerledes i forhold til programmet som gikk på TV i går. Så at de har gjort endringer er det ingen tvil om. De pratet da blant annet om at de var usikker på om de ville ha gjester eller ikke med i programmet. De har jo prøvd å ha gjester i radioprogrammet, det varte vel ikke så veldig lenge før de kuttet det ut. Håper og tror at det samme er tilfelle her. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har det vært noen som har vært publikum herfra til nå? Evt noen som skal? Må få rapport Hvis du med rapport tenker på å få vite mye om programmet før det vises; programmet spilles inn på mandager samme uke som det vises. Når det er sagt var jeg på den aller første piloten som de spilte inn, og den var veldig annerledes i forhold til programmet som gikk på TV i går. Så at de har gjort endringer er det ingen tvil om. De pratet da blant annet om at de var usikker på om de ville ha gjester eller ikke med i programmet. De har jo prøvd å ha gjester i radioprogrammet, det varte vel ikke så veldig lenge før de kuttet det ut. Håper og tror at det samme er tilfelle her. ble litt sjokka når det kom en gjest, når de sa på Senkveld på Fredag at det ble et talkshow bare uten gjester og 2 Rønnisser og 1 Nummis (Dem selv) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har det vært noen som har vært publikum herfra til nå? Evt noen som skal? Må få rapport Hvis du med rapport tenker på å få vite mye om programmet før det vises; programmet spilles inn på mandager samme uke som det vises. Når det er sagt var jeg på den aller første piloten som de spilte inn, og den var veldig annerledes i forhold til programmet som gikk på TV i går. Så at de har gjort endringer er det ingen tvil om. De pratet da blant annet om at de var usikker på om de ville ha gjester eller ikke med i programmet. De har jo prøvd å ha gjester i radioprogrammet, det varte vel ikke så veldig lenge før de kuttet det ut. Håper og tror at det samme er tilfelle her. Tenkte på de tingene du fortalte nå. Ikke interessant å få vite innholdet, men litt om hvordan ting blir gjort. Mye opptak om og om igjen? Bloopers underveis? Blir publikum instruert mye til å le osv osv. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Tenkte på de tingene du fortalte nå. Ikke interessant å få vite innholdet, men litt om hvordan ting blir gjort. Mye opptak om og om igjen? Bloopers underveis? Blir publikum instruert mye til å le osv osv. Kan vel komme med litt mer informasjon da, ut fra hva jeg fikk med meg på nevnte innspilling: Publikum får generelle instrukser før opptak starter, f eks får man beskjed om å klappe etter innslag. Innslagene vises forøvrig på skjermer slik at publikum kan se dem. Vi fikk også beskjed om å gjenta "postkasse", noe som viste seg å være litt vanskeligere enn man skulle tro. Programmet filmes i sin helhet, altså rundt 30 minutter. Når programmet er ferdig får de beskjed om noe må gjøres på nytt. Tror de brukte et par minutter på å spille inn ting på nytt denne gangen. Generelt er det tydelig at resepsjonistene har øvd på et manus og de fremfører det, med noen avvik. Så "bloopers" blir det ikke så veldig mange av i selve innspillingen. Det er altså ingen skilt som sier "LE NÅ" eller noe slikt, de kompenserer vel for dette ved å legge til fake publikumslatter der det er nødvendig. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Er ferdig med podcaster fra 2006 og 2007 nå og skal begynne på 2008. Men de første podcastene som jeg har fra 2008 er fra mai. Begynte de virkelig ikke før? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Glem det.. Endret 29. oktober 2010 av Rs125 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Så synd for dere som kommer til å se på det, det vil ikke bli bedre. De har aldri tatt til seg kritikk før, og det vil de fortsette med tydeligvis Hvorfor du hører på og ser på RR er over min fatteevne.... Jeg hører på RR hver eneste dag skal jeg si deg, rundt 2-3 timer, kanskje mer, hver dag, men jeg boikotter alt det andre de gjør fordi de hører til radioen, ikke tv Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ja for meg er det uforståelig at du hører på de, for du gjør ikke annet enn å syte og klage på alt vedrørende RR. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Relativt fantastisk bilde av 110, Potti og Liket i VGHelg 30. Okt Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Sykt skuffende at de stiller opp for VG Helg... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Sykt skuffende at de stiller opp for VG Helg... Høy! Vi har folk til slike innlegg! Lenke til kommentar
ZomBeeBob Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Har et lite spørsmål som jeg håper noen her kan svare meg på. Har kost meg gløgg ihjæl med RR boka de siste timene og akkurat lest Steinar Sagens dikt "Bitten". Kunne godt tenkt meg å hørt Steinar fremføre dette diktet og lurte i denne sammenheng på om noen viste når dette diktet ble fremført? All hjelp motta med takk. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Noen som har sett den relativt store DVDen om Radioresepsjonen? Så DVDen sist gang jeg var på Ica. Kom faktisk som en stor overraskelse ettersom jeg aldri hadde hørt om den. Verdt kjøpet? Vurderer det ganske kraftig. DVDen kan bli kjøpt HER Endret 1. november 2010 av Crippled Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Noen som har sett den relativt store DVDen om Radioresepsjonen? Så DVDen sist gang jeg var på Ica. Kom faktisk som en stor overraskelse ettersom jeg aldri hadde hørt om den. Verdt kjøpet? Vurderer det ganske kraftig. DVDen kan bli kjøpt HER Har sett den og ja den er verdt kjøpet hvis du har 150,- til overs. Alt som er på DVDen ligger på P3 nett-tv, men de har lagt til kommentatorspor på enkelte filmer. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Nå kan dere forresten legge til Bjarte som venn på Facebook. Han adder alle Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 ^ Jeg orket aldri å finne ut hva dekknavnet hans var. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 ^ Jeg orket aldri å finne ut hva dekknavnet hans var. Dekknavnet? Var det det ikke Bjarte Pirelli? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå