Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes det var ganske bra, men jeg elsker alt de gjør, meget klukkbart det aller meste :thumbup: Husker dere den aller første uken når Radioresepsjonen tok over for Are og Odin? Jeg dømte det nord og ned, herregud for noe dritt sa jeg, men så ble det mitt favorittprogram, har hørt alt :dribble: Og nytt på nytt fikk terningkast 1 etter første sending..

Klart det kan bli bedre, men de har knikt køden for lettbeint underholdning på tv. Spesielt når de snakker om ting som er litt på kønten (hvis det er lov å si). :tease:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Helt greit program. Småklukket litt her og der, men ikke like mye som enkelte øyeblikk fra radioprogrammet. Håper det blir bedre etter hvert!

50 RRer fra meg.

Edit: Noe jeg virkelig savner er skytinga på slutten! Har alltid hatt lyst til å se hvordan de reagerer.

Endret av Crippled
Lenke til kommentar

Sitat Steinar Sagen:

Når det gjelder den konstruktive kritikken, der noen forseslår konkrete forandringer, så er dette også noe vi legger merke til og tar til oss, men at the end of the day (som britene sier altfor mye) må vi lage programmet utifra hva vi selv synes er gøyalt og med våre evner

Så synd for dere som kommer til å se på det, det vil ikke bli bedre.

De har aldri tatt til seg kritikk før, og det vil de fortsette med tydeligvis

http://nrkp3.no/radioresepsjonen/takk/

Endret av Jason Something
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...