Abigor Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kommer dette på nett-tv? Jeg får ikke sett ikveld Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Blir nok lagt ut i NRK`s netttv, ja=) Det blir lagt ut bloopers på nrk.no/rr rett etter programmet, btw=) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Go go go: http://www.nrk.no/nett-tv/direkte/nrk3/ For dere som ikke har mulighet for tv Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg var litt skuffet. Klippingen av showet var så som så..plutselig latter som tok slutt på sekunder og..tja..litt lite lettbeint og JÆVLIG manusbasert. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kan si meg enig, vil ha mer prating og mindre tullball-innslag. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kommer nok til å se på videre fordi det er RR, men fy søken så mye bedre det er på radio. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Told you so. RR tilbake til radio, nå! 1 Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Husk at det er første sending da. Det er jo mulig å gi dem et par episoder først Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ble ikke skuffet fordi jeg heller ikke forventet noe. Eneste som var smålig klukkbart var innslaget med Rønneberg. Man merker at det er mye manus, dessverre. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har ikke fått sett det ennå, men har ikke så veldig høye forventninger egentlig. Men alt skal sees uansett. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Syntes det var ganske bra, men jeg elsker alt de gjør, meget klukkbart det aller meste Husker dere den aller første uken når Radioresepsjonen tok over for Are og Odin? Jeg dømte det nord og ned, herregud for noe dritt sa jeg, men så ble det mitt favorittprogram, har hørt alt Og nytt på nytt fikk terningkast 1 etter første sending.. Klart det kan bli bedre, men de har knikt køden for lettbeint underholdning på tv. Spesielt når de snakker om ting som er litt på kønten (hvis det er lov å si). 2 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Helt greit program. Småklukket litt her og der, men ikke like mye som enkelte øyeblikk fra radioprogrammet. Håper det blir bedre etter hvert! 50 RRer fra meg. Edit: Noe jeg virkelig savner er skytinga på slutten! Har alltid hatt lyst til å se hvordan de reagerer. Endret 27. oktober 2010 av Crippled Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Helt fatalt at programmet ikke varer lenger enn en halvtime. Føler mye potensial blir spilt bort, dessverre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Bloopers: Ja, de burde VIRKELIG ha med skytingen..ingen sending uten et vræl! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Helt ok, kommer til å følge med videre, men er MYE bedre på radio. Alt sammen føltes ekstremt konstruert og virket som alt var lagt opp slik at de skulle få si de morsomme tingene. Virker mye mer naturlig når det er på radio, noe av det som gjør det så bra! Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Får ikke til å se programmet på nrk.no. Flere som sliter med det? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg hadde vel helst sett at de ikke hadde publikum tilstede. Likte veldig godt dogumentarene. Hadde heller ønsket noe i den retningen. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Sitat Steinar Sagen: Når det gjelder den konstruktive kritikken, der noen forseslår konkrete forandringer, så er dette også noe vi legger merke til og tar til oss, men at the end of the day (som britene sier altfor mye) må vi lage programmet utifra hva vi selv synes er gøyalt og med våre evner Så synd for dere som kommer til å se på det, det vil ikke bli bedre. De har aldri tatt til seg kritikk før, og det vil de fortsette med tydeligvis http://nrkp3.no/radioresepsjonen/takk/ Endret 28. oktober 2010 av Jason Something Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Skjønner at de ikke vil endre hele opplegget etter en episode, men syns så absolutt at de burde ta det til seg over tid. Ihvertfall punkter som nesten alle sier (f.eks. bli kvitt gjesten) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå