Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Radioresepsjonen dør aldri for svarte Minnet lever i beste velgående i denne tråden, til noen kommer og kveler meg Skal vi se...noen ondsinnede mods i nærheten... Så forresten Bjartemann, og Sexylubben ute på Fornebu ifm. HW-lanet, stod der som en helvetes konfirmant og lurte på ...gå bort....grouphug...neida ikke "denne" gærningen....les...pussycat.. Vet for faen hva jeg burde gjort, idag!... for det grønnstekte svartsvidde... Treg i avtrekkern, ja så absolutt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Mener du at du raser inn med en lykte? Eller vil du bestille måkedrakt Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Noen som har noen RR-podcast programmer fra tidligere enn 21.02.2006? 7553813[/snapback] Skal være til å laste ned tidligere i tråden. Now Playing: Siste episode av radioresepsjonen. 7555516[/snapback] Hvor da? Fant bare de rar filene som var lagt ut, men fikk inntrykk av at det ikke var fra de første sendingene? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei Ståle! Det er en loop vi har laget av The Game og 50 Cents "Westside Story". Men du kan få den! YaY! C_DigasDigaPostAudioFraDigas_128_2_.mp3 Lenke til kommentar
kdog Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei Ståle! Det er en loop vi har laget av The Game og 50 Cents "Westside Story". Men du kan få den! YaY! 7557544[/snapback] Hehehe!! Rappe, Rappe! Greker, Greker! Lenke til kommentar
superb Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 se her link til de fleste programmene http://studio.odeo.com/channel/57407/view/7 bare å bla frem å tilbake mellom sidenen, en god del med bjarte å faren som ringer fra sesong 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 se her link til de fleste programmene http://studio.odeo.com/channel/57407/view/7 bare å bla frem å tilbake mellom sidenen, en god del med bjarte å faren som ringer fra sesong 1 7558795[/snapback] Nei Bjarte, nå må du få med deg hva jeg sier! Jeg sa ikke at du ikke har bollemus...! Jeg sa at du ikke har ondartet bollemus... Dessuten er din mor død Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hei Ståle! Det er en loop vi har laget av The Game og 50 Cents "Westside Story". Men du kan få den! YaY! 7557544[/snapback] Hehehe!! Rappe, Rappe! Greker, Greker! 7558786[/snapback] Frank, Frank! Klør seg i rompa. Damn, The original fire lives on and on! Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg hørte akkurat den siste podkasten. Farvel Bjarte, Tore og Steinar Men det blir spennende å se hvilket tv-prosjekt de skal komme opp med til våren. Og podkastene fra den siste uka var tidig hver gang de nevnte nedlastning av gamle podkaster, hehe. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Party on, Sagens! Party on, Tjøstheim! *Swiing!* Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Radioresepsjonen er genialt. Har lastet noen podcaster over til mp3-spilleren nå Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Noen som vet hvilken dato de rappet "greker greker"? Lenke til kommentar
Singaia Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hey Cucumber, det var 22 juni. Samme dag rappet Tore med sangbart refreng. De er to av de aller beste freestylerappene syns jeg. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Hey Cucumber, det var 22 juni.Samme dag rappet Tore med sangbart refreng. De er to av de aller beste freestylerappene syns jeg. 7595588[/snapback] Enig, var morsomt DA Tore sang: "Styrbor, babor, baug eller akter." NP: RR - 22.06.06 Endret 28. desember 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Steinars beste: Greker greker Tores beste: Rap om å være i bursdagselskap til bestemor med dete på øret Bjartes beste: Rapp om Volvo-svein som ble bitt i ræva og fikk skabb Tore og Bjartes var i samme episode, Steinar rappet en litt svak en om sexy guder) Lenke til kommentar
oizann Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Tore Sagen og de andre synger "Age of aquarius". 7551321[/snapback] Jeg var ute i postruta da den der kom på radioen. Holdt på å kjøre av veien av latter! De er jo relativt musikalske til vanlig, så her har de virkelig startet i feil toneleie. 7551632[/snapback] Se her ja,enda en postmann som koser seg med RR på jobben :!: Det var iallfall høydepunktet for meg hver dag Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 ENDA flere postmenn jo Det første jeg gjør når jeg setter meg inn i postbilen (jeg kjører peugot partner btw. anyone?) er å sette på frekvensen 101,5 så hører jeg 2 timer på Mina, 1 time på Showshow, SÅ 1 deilig time med Radioresepsjonen! Dette er seriøst noe av det morsomste jeg har hørt innen radio. Husker noen den oneliner'n (går det på fredag?) som var om bollemus og noen barn på skolen? den satt husker jeg Men det morsomste er nok uansett Holmia Folgehøgskule hvor vi negrianske lærer om ... haha, classic "Ånei, du kan ikke spise en helt bucket med chicken i Hondaan" Yo shut the fuck up, sistah Lenke til kommentar
postkassepostkassepostkasse Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Nå må vi få et klart svar her. Finnes alle sendingene til RR ute på nettet et sted? Noen må jo sitte på alle. Jeg har kun alle fra 9 juni til slutten. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 http://studio.odeo.com/channel/57407/view/7 Denne ser ut til å ha de fleste, men jeg tror det mangler noe fra bl.a Quart'en. Fra side 7 og utover er det bare enkeltinnslag i stedet for hele sendinger. Det gidder i alle fall ikke jeg å stresse med. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hva synes der eom drillpikene da som har attt over for radioresepsjonen, jeg mener resepsjonen var mye bedre, men få rgi drillpikene noen sjanser til da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå