Jotun Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Det må da være en kjempeopptur! Tenk så bra morgendagen blir? Og tenk på meg som har krasjet hovedkort og skjermkort på min pc og jobbnettet snakker dårlig med itunes og eg skal ikke hjem før torsdag så kan du slutte å klage! hehe... Lenke til kommentar
janskalvik Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 RR køyrer fleip eller fakta. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Pødcæææst imårra! BjarteTjostheim Bjarte Tjøstheim Podkast fra Radioresepsjonen blir lagt ut i morgen! Baklager på det grøveste til dere som forventet podkast i dag, for deg gjorde jeg. Klem 1 hour ago Favorite Retweet Reply Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Er boksignering på Tanum@byporten 1600 i dag. Litt sen info men men... Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 "Jeg har aldri hørt om noen som har vunnet noe som helst tre ganger på rad. Hvis vi vinner, vil dette gjøre oss unike i verdenssammenheng, sa Steinar Sagen før bransjetreffet.." Virker som om Basse prøver å undergrave det faktum at han ble Bollekonge tre ganger på rad. Vil kategorisere trippel seier i bollespising som "noe som helst". Kudos til Pottifar!! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det var digg med en ny dose RR! Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Anbefaler komentatorsporet på RR dvd`en, passe lettbeint det og=) Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Anbefaler komentatorsporet på RR dvd`en, passe lettbeint det og=) Elkjøp Megastore hadde ikke dvd'en i dag, får se til helga. Men den skal kjøpes, om så bare for å støtte liket med penger til sushi. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Den koster 129 kroner på Elkjop.no nå, med fri frakt. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Er DVDen verdt pengene? Har de virkelig produsert nok video-matriale til å få det til å bli en bra DVD? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Alt som er på dvd`en kan du finne på nettsidene til RR, med unntak av at de snakker litt mellom hvert av de små filmsnuttene som er med. Ellers er det er kommentatorspor på dogumentarene, og Knuteskolen som er relativt lettbeint=) Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 For de som måtte ha litt ekstra penger, støtt TV-aksjonen og få noen RR-klenodier: Kaffeservice signert/designet av bl.a RR RRs originale sjokkmaskin Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 For de som måtte ha litt ekstra penger, støtt TV-aksjonen og få noen RR-klenodier: Kaffeservice signert/designet av bl.a RR RRs originale sjokkmaskin Oi! Nice tiltak. http://p3.no/na-ogsa-pa-android/ <- One-linere til android Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Er det i Radioresepsjonen vi får høre om ei svensk jente som har gjort forskjellige ting, eller er det bare jeg som tuller fælt nå? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Er det i Radioresepsjonen vi får høre om ei svensk jente som har gjort forskjellige ting, eller er det bare jeg som tuller fælt nå? Sikkert Bestevenn du tenker på. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Noen som så på Senkveld i dag? RR var det og alt var flott, MEN jeg mener bestemt at de omtalte datteren til Steinar som 4 år? Wtf? Jeg bør høre dårlig, ellers er dette kjemperart. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Noen som så på Senkveld i dag? RR var det og alt var flott, MEN jeg mener bestemt at de omtalte datteren til Steinar som 4 år? Wtf? Jeg bør høre dårlig, ellers er dette kjemperart. Haha, ja samme, blei helt forvirra, har han adoptert? Men må være 4 måneder, kan ikke det stemme ganske bra? Enten uttalte han det veldig feil eller en dårlig internspøk Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 ^ Bra det ikke bare var meg! Ja, ungen kom vel i sommer (juni/juli?), så 4 måneder bør den være oppe i nå. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Bare et par timer igjen nå! Er spent på om de har greid å fått overført "lettbentheten" over til det visuelle medium. Håper ikke de har alt for mange innslag, for det jeg har sett virker veldig veldig labert. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Bare et par timer igjen nå! Er spent på om de har greid å fått overført "lettbentheten" over til det visuelle medium. Håper ikke de har alt for mange innslag, for det jeg har sett virker veldig veldig labert. Blir vel ca 2 innslag i hvert program + en gjest. Utenom det tror jeg det blir tullpratet vi alle elsker Dette blir garantert gull, uansett hva! 22.00 på NRK3 folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå