Oreokjeks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 De melker virkelig RR-suksessen for alt det er verdt. Vet ikke helt om jeg liker det, likte de bedre som et semi-kjent og litt sært kult-program. Uansett, boken vil kjøpes og leses fra perm til perm av undertegnede, selv om prisen var noe stiv. (Lov å si?) Er nok ikke lov å si stiv pris, eller avarter av det. Forøvrig er jeg bare glad for alt av RR-materiale som publiseres, enten det er en bok, nettsak eller podcast. Det er alltid god underholdning Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Slenger meg på denne tråden Har du søkt om plass? Er ganske strenge opptakskrav her. Veldig sikker på at jeg har betalt "inngangsum" if you catch my bag o' money drift Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Kunst! Alt er lov å si Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 RR blir å finne på OsloBokfestival (lørdag 18.09) http://www.oslobokfestival.no/index.php?option=com_jebookuser&view=author_desc&auid=176&Itemid=54 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hei "b-real"Du har nå bestillt plasser til Radioresepsjonen på TV- skissepilot. *knipse* Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hei "b-real"Du har nå bestillt plasser til Radioresepsjonen på TV- skissepilot. *knipse* Skissepiloten var veldig lovende for programmet, [kvalitetsstempel]. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Tre tomler opp, fra meg også. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg vet ikke om de har vært, men nå er det hvertfall direkteoverføring fra Oslo Bokfestival: http://www.dagbladet.no/2010/09/18/kultur/dagbladet/oslo_bokfestival/litteratur/bok/13440313/ Lenke til kommentar
thadon Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 NRK Alltid Radioresepsjonen burde fått konsesjon til å sende på FM-båndet! 1 Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Fikk ikke med meg RR på Oslo Bokfestival. Noen som har filmet? Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Fikk ikke med meg RR på Oslo Bokfestival. Noen som har filmet? Det var ikke noe spesielt, i hvertfall ikke det som ble vist fra Operaen. De hadde 2 "eksklusive" klipp fra RR på TV, men de klippene har allerede blitt vist til publikum under skissepiloten forrige fredag. Intervjuet på Operaen var av det dårlige slaget, de sa egentlig ikke så mye. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Noen som er såpass ihugga så de husker datoer, eller har klipp liggende fra da gutta synger velkjente strofer fra sanger? F.eks som Legg ut linker, eller dato fra sendingene om dere husker Er gjerne ute etter når de lager moro ut av Dumdum boys' "Metallic Hvit" Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jævlig dårlig at de ennå ikke har giddet å legge ut alle podcastene. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Tore i ny film Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Håpet skissepiloten ble lagt ut på nettet, men det ser ikke slik ut :/ Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Noen som har fått med seg at det kommer en RR-DVD også? http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/DVD/Den_Relativt_Store_DVDen_Om_Radioresepsjonen/?id=BNA3091556 Virker som om den stort sett inneholder klipp som allerede ligg på nettet, men den må nesten kjøpes inn i lag med RR boka. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Så det har de tid til, men flere radioprogrammer driter de i. Sellouts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå