b-real Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 http://twitter.com/B...tus/22707413444 http://www.billettse...adioresepsjonen Løp og kjøp, b-real! =) Utsolgt nå satan satan satan SATAN! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Begynte forleden å høre på RR anno 2006, men må si at frekvensen på latterbølger er temmelig svekket siden jeg hørte på sendingene i vår. Jeg startet å høre på RR først i november 2009 (dessverre) så jeg har mye å ta igjen. Hvor bør jeg begynne å høre slik at jeg hører det morsomste først og avslutter med det minst morsomme? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Hvis du har planer om å høre på alt uansett ville jeg bare hørt på det i kronologisk rekkefølge. Jeg begynte å høre på for litt over ett år siden, og brukte ikke så veldig lang tid på å høre på alt fra 2006 og opp til i dag (med unntak av høsten 08, som ikke ligger ute på nettet). Endret 5. september 2010 av Frexxia Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Nå må de snart få ornda torrentene sine! har to dilemmas fra høsten 08 som ble lest opp. Vil høre dem igjen Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg hørte tipset mitt igjen idag. Og de synger navnet mitt, woho Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 De åpnet sendinga med "vi trenger ikke flere penisdilemmaer, men vi har fått en et veldig bra et!" haha. I WAS LIEK OMG WTF MEEE Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hva var dilemmaet da? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Husker faen ikke helt Var noe med 10 000 peniser Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ah, 10 000 tommeltotter eller 1000 peniser? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ja noe i den duren, hehe :!: Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg klarer ikke å laste ned de gamle sesongene. Føler meg litt naut, muligens det har med internettilgangen vår her hjemme, men jeg tør ikke gjøre det på skolen (datafolkene er skumle ) Har lest igjennom alle forklaringene NRK har laget, Miro er innstallert og alt slikt, det er ikke det det står på. Den kommer bare aldri forbi "starter"-fasen. Det som er litt gøy i de tidlige episodene er at Tore sin stemme er så annerledes. Har noen andre også hørt det, eller er det jeg som innbiller meg ting? Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Jeg klarer ikke å laste ned de gamle sesongene. Føler meg litt naut, muligens det har med internettilgangen vår her hjemme, men jeg tør ikke gjøre det på skolen (datafolkene er skumle ) Har lest igjennom alle forklaringene NRK har laget, Miro er innstallert og alt slikt, det er ikke det det står på. Den kommer bare aldri forbi "starter"-fasen. Det som er litt gøy i de tidlige episodene er at Tore sin stemme er så annerledes. Har noen andre også hørt det, eller er det jeg som innbiller meg ting? Prøvde å last ned selv nå bare for å sjekke om et noe galt med torrentfilen(e). Virker som om trackeren som er brukt er nede, derfor får du ikke til å laste ned. Endret 5. september 2010 av Oreokjeks Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 ^ Åh, takk for at du sjekket/fant feilen. ^^ Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet og se det an senere. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=rpKy1kRheR4 Boken lanseres 28. September. http://www.norli.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=5293110 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hahahaahaha! Holdt på å daue når Tore går mot kamera med boka og svaier att og fram på en skikkelig femi måte. 1 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ehhh... ikkje.. for vanskelige .. setninger..ha.. nei Slenger meg på denne tråden Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Slenger meg på denne tråden Har du søkt om plass? Er ganske strenge opptakskrav her. Edit: Er kanskje ikke lov å si nei..... Endret 6. september 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Slenger meg på denne tråden Har du søkt om plass? Er ganske strenge opptakskrav her. Er det lov å si? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hahahaahaha! Holdt på å daue når Tore går mot kamera med boka og svaier att og fram på en skikkelig femi måte. Hahhaha, etter Töre sier "Les om hvordan det var å opptre på ville festivaler rundt omkring i landet med vårt radioprogram og alle de syke historiene som opptrådde der" så hører du at han må ha fått latterkrampe. Er på nippet han greier å holde seg seriøs. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 De melker virkelig RR-suksessen for alt det er verdt. Vet ikke helt om jeg liker det, likte de bedre som et semi-kjent og litt sært kult-program. Uansett, boken vil kjøpes og leses fra perm til perm av undertegnede, selv om prisen var noe stiv. (Lov å si?) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå