thadon Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Høstpodkasten er ute! Direktelink her. Lenke til kommentar
ManUnited-dude! Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hey :)har et spørsmål ang. nettverk. Inne på feil tråd, men får ikke svar andre steder. Har bestilt "maxi" nettverk og trådløs router hos Canal Digital for noen dager siden. I dag tidlig ankom den posten, og jeg oppdaget at det var en kabelrouter istedet for en trådløs en! Er det mulig å kjøpe en trådløs router på f.eks elkjøp, og fortsatt ha dette "maxi" abbonomentet? Er dette abbonomentet i veggen, eller i routeren? Takk! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hey :)har et spørsmål ang. nettverk. Inne på feil tråd, men får ikke svar andre steder. Har bestilt "maxi" nettverk og trådløs router hos Canal Digital for noen dager siden. I dag tidlig ankom den posten, og jeg oppdaget at det var en kabelrouter istedet for en trådløs en! Er det mulig å kjøpe en trådløs router på f.eks elkjøp, og fortsatt ha dette "maxi" abbonomentet? Er dette abbonomentet i veggen, eller i routeren? Takk! Hvorfor spør du om det i en tråd om Radioresepsjonen? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hey :)har et spørsmål ang. nettverk. Inne på feil tråd, men får ikke svar andre steder. Har bestilt "maxi" nettverk og trådløs router hos Canal Digital for noen dager siden. I dag tidlig ankom den posten, og jeg oppdaget at det var en kabelrouter istedet for en trådløs en! Er det mulig å kjøpe en trådløs router på f.eks elkjøp, og fortsatt ha dette "maxi" abbonomentet? Er dette abbonomentet i veggen, eller i routeren? Takk! Feil-posta som pøken, men du kan kjøpe hvilken router du vil, så lenge du har modemet fra canal digital. Modemet er sikkert innebygd i routeren du har fått, så da må du evt koble den trådløse routeren til den routeren du har fått fra canal digital. Høstpodcasten er forøverig helt fabelaktig! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Flere enn meg som har opplevd at "Alltid RadioResepsjonen" er nede? Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 ^ Ikke bare deg nei, den hakker ofte også voldsomt (for det er vel ikke min data som er problemet når de fullfører samme setning etter hakkingen er ferdig?) Opplever også at jeg har hørt episodene før, også fra de eldre sesongene jeg ikke har hørt fra før. Virker ikke som om de bytter så mye om på episodene, f.eks. har 17. mai-podcasten kommet tre ganger som jeg har lagt merke til (innenfor et kort tidsrom) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Ja den har jeg gitt opp for lengt. Last heller ned podcastene og spill de av selv Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Høstpodcasten er helt ærlig topp 10 av sendiger noensinne. "Gjør seg flid med kebaben" og når Steinar sa han vurderte å bli vekter blant annet var fantastisk. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Skulle ønske det kom en torrent med alt av radioresepsjonen snart. Jeg har enda ikke hørt høsten 08 fordi den mangler i torrenten. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Høsten 08 er etter min mening den klart svakeste RR-sesongen. Det sprudla ikke så mye av gutta da, spesielt Steinar virka lei og de hadde et par spalter som var throwaway. Tok seg veldig opp i 2009, og har vært bra siden da. Men jeg mener de fant toppnivået i 2007, sommeren og høstsendingene de hadde da. Fantastisk RR-tid. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) http://twitter.com/T...tus/22788720806 OBS! NB! HEISANN! Stor kunngjøring på Radioresepsjonens nettsider klokken 1400!!!! OBS! NB! HEISANN! nrk.no/rr Humm...det var jo litt..uhm..skuffende? P3-flaggskipet Radioresepsjonen skal gjøre sin debut på Kulturkanalen NRK P2 førskommende lørdag klokken 15.03. http://nrkp3.no/radioresepsjonen/radioresepsjoen-pa-p2-what-p2/ Endret 2. september 2010 av b-real Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hadde virkelig håpa på at det var nrk1 som stod for tur, men satire på p2 sin bekostning kan jo bli artig det da Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Podcast ja! Viktig viktig!! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Skuffende?! En ekstra RR-sending på radio er så langt unna skuffende som du får det. Gleder meg voldsomt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Skuffende i form av at jeg venter på at jentene skal gi ut billetter til showet sitt Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 http://www.billettservice.no/search.php?tm_link=tm_header_search&language=no&keyword=radioresepsjonen Løp og kjøp, b-real! =) Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Radioresepsjonen på P2 om 1 minutt! Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 http://www.billettservice.no/search.php?tm_link=tm_header_search&language=no&keyword=radioresepsjonen Løp og kjøp, b-real! =) Utsolgt nå Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Utsolgt nå Ja, gikk unna de, hehe. Var alt utsolgt på 3 av programma da jeg la ut linken, resten forsvant fort da de la ut link på nettsidene sine=) Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Forøvrig anbefaler jeg alle å laste ned P2 spesialen, kort sending men gutta leverte varene. Hvis det er lov å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå