Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey :)har et spørsmål ang. nettverk. Inne på feil tråd, men får ikke svar andre steder.

Har bestilt "maxi" nettverk og trådløs router hos Canal Digital for noen dager siden. I dag tidlig ankom den posten, og jeg oppdaget at det var en kabelrouter istedet for en trådløs en!

Er det mulig å kjøpe en trådløs router på f.eks elkjøp, og fortsatt ha dette "maxi" abbonomentet?

Er dette abbonomentet i veggen, eller i routeren? :)

Takk!

Lenke til kommentar

Hey :)har et spørsmål ang. nettverk. Inne på feil tråd, men får ikke svar andre steder.

Har bestilt "maxi" nettverk og trådløs router hos Canal Digital for noen dager siden. I dag tidlig ankom den posten, og jeg oppdaget at det var en kabelrouter istedet for en trådløs en!

Er det mulig å kjøpe en trådløs router på f.eks elkjøp, og fortsatt ha dette "maxi" abbonomentet?

Takk!

Hvorfor spør du om det i en tråd om Radioresepsjonen?

Lenke til kommentar

Takk!

Feil-posta som pøken, men du kan kjøpe hvilken router du vil, så lenge du har modemet fra canal digital. Modemet er sikkert innebygd i routeren du har fått, så da må du evt koble den trådløse routeren til den routeren du har fått fra canal digital.

Høstpodcasten er forøverig helt fabelaktig! :)

Lenke til kommentar

^

Ikke bare deg nei, den hakker ofte også voldsomt (for det er vel ikke min data som er problemet når de fullfører samme setning etter hakkingen er ferdig?)

Opplever også at jeg har hørt episodene før, også fra de eldre sesongene jeg ikke har hørt fra før. Virker ikke som om de bytter så mye om på episodene, f.eks. har 17. mai-podcasten kommet tre ganger som jeg har lagt merke til (innenfor et kort tidsrom)

Lenke til kommentar

Høsten 08 er etter min mening den klart svakeste RR-sesongen. Det sprudla ikke så mye av gutta da, spesielt Steinar virka lei og de hadde et par spalter som var throwaway. Tok seg veldig opp i 2009, og har vært bra siden da. Men jeg mener de fant toppnivået i 2007, sommeren og høstsendingene de hadde da. Fantastisk RR-tid.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

http://twitter.com/T...tus/22788720806

OBS! NB! HEISANN! Stor kunngjøring på Radioresepsjonens nettsider klokken 1400!!!! OBS! NB! HEISANN! nrk.no/rr

Humm...det var jo litt..uhm..skuffende?

rrp2-530x397.jpg

P3-flaggskipet Radioresepsjonen skal gjøre sin debut på Kulturkanalen NRK P2 førskommende lørdag klokken 15.03.

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...