Jason P. C. Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Woho. Kanskje vi får se Britt? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Har de vært der eller? Skrudde på nå. Lenke til kommentar
Frostrøyk Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 "Man må jo drikke for å komme fram i NRK, det vet jo du" :D Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 De har akkurat vært der, erlendo89... Vent en time eller to, så kan du se det på nett-tv=) Noen som så helt i begynnelsen, når de sto i vinduet bak Hilde Hummelvold? Det var min humor!=) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Bjarte er visst programleder, og Ingrid Olava er fast vikar. Der lærte jeg noe nytt gitt Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hysterisk :!: Likte innslaget og jeg! Folk som ser disse gutta for første gang må jo tro at de er sinnsyke^^ Latteren etter innslaget var fantastisk! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Minns denne "lyttern" er fra Holmestrand? Og ikke Tvedestrand eller Hønefoss som ble sagt i programmet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Latteren etter innslaget var fantastisk! Hehehe.. Da lo eg godt. Kona skjønte ingenting.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/223496/ Lenke til kommentar
Frostrøyk Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jo flere ganger jeg ser reprisen fra liveshowet på rockenrollfeller (link i mitt innlegg lenger opp), jo bedre blir det! Episk avslutning, og diktet til Tore Kan ikke være normalt at en voksen kar sitter med tårer i øyekroken etter å ha sett 3 karer spille jingler fra et radioprogram... Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Var alltid en podcast lytter, skole gjorde det umulig med radio. Kan ikke beskrive alle ensomme femtimers lange bussturer til Oslo og sene kalde vinternetter som var reddet av RR. RR på radioen på busstur hjem fra ferie på Sjusjøen, satt på bussen fra Lillehammer, det var snø, søl, og RR's øltest for første gang. Det var tider det. Har også hørt sånn ca. alle episoder en 6-7 ganger, så kan mye utenatt også Forøvrig, RR på iPoden og lalle i senga, himmelsk ! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg har RR med meg over alt. På badet, i sengen, i bilen, på jobb, på butikken. Nå kan jeg de fleste podcastene utenatt, men det hadde vært greit om de hadde giddet å legge ut alt fra 2009 og 2010 og, men det er visst ikke prioritert Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Noen som vet når de begynner i studio og hvordan mulighetene vil være for å være publikum? Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Noen som vet når de begynner i studio og hvordan mulighetene vil være for å være publikum? Vet ikke om de skal ha publikum? De har jo et veldig tynt budsjett, men kanskje hvis de tar betalt for å komme inn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) NRK har kun betalt publikum på nytt på nytt og et annet program...men jeg finner "#%" ikke "vil du være publikum" på nrk sine sider. Edit: jeg fant: http://nrkaktivum.no/publikum Kommer vel opp her etterhvert vil jeg tro Endret 5. august 2010 av b-real Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 http://twitter.com/ToreSagen/status/20720183673 Siden det mases, kan jeg røpe at Radioresepsjon er i samtale med seg selv om å lage en høstpodcast. 1 Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Når folket podcast krever, folket podcast får! Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Noen som vet når de begynner i studio og hvordan mulighetene vil være for å være publikum? Billetter til Radioresepsjonen på TV vil bli lagt ut på billettservice.no. Følg med på nrk.no/rr 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Noen som vet når de begynner i studio og hvordan mulighetene vil være for å være publikum? http://twitter.com/T...tus/20880538420 Billetter til Radioresepsjonen på TV vil bli lagt ut på billettservice.no. Følg med på nrk.no/rr Awsome! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå