Constanse Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Pappapermisjonen er jo på vel 3 uker, er den ikke? Det blir vel kanskje vanskelig å få noen til alle dagene, hadde vært morsomt å se hvordan Tore og Bjarte hadde klart seg på egen hånd! : D Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Tore og Bjarte har hatt sendinger alene før. Merket godt at det manglet noen for å si det sånn Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Steinar sa jo at de hadde termin i Juni, da er jo sommerferie rett rundt hjørnet læll, så kan jo være de bare begynner med sendinger littegrann senere på høsten... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Haha, Britt. Trok kanskje det var reveri fra nanbrødeksperten. Men man vet aldri. Noen som vet hva kjæresten til Steinar heter forresten? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Herregud så morsom denne er Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Det der er min humor! *knips, knips, knips* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Herregud så morsom denne er FhWtJ2OwZ4A Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Spencermurder er subscribed Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Og da var det slutt for RR, ihvertfall inntil videre RR klare for TV-skjermen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Me definately not like. Både i pose og sekk hadde vært fint, vanskelig, men da hadde eg hvertfall ikke mistet radioprogrammet. Nå er eg glad det finnes podkast for flere år tilbake. Nå er det bare å sikre seg de! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hadde de gjort som XLTV hadde jeg knipset av meg tommlene. Hva de kommer til å finne på nå vet jeg ikke. Det blir lite tips&triks etc. i et tungt manus-basert kvelds-program. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Også Steinar lover at gjengen før eller seinere kommer tilbake på radio. Det er da i hvertfall godt å høre. Jeg skal uansett på rockefeller den 3.mai og se gutta da. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg digger stavmikseren Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 :nei: :cry: :ohmy: :ohmy: Dette må være det dummeste de har gjort. Det er jo det som kommer spontant ut av guttene som er morsomt! Ikke noe manus-ræl! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Alt annet på P3 er dritt, nå har jeg snart ingenting å høre på Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Alt annet på P3 er dritt, nå har jeg snart ingenting å høre på P3-morgen er da greit å høre på. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 P3-morgen funker ja, men hører nesten aldri på de. Morgenklubben på Radio Norge er konge om morran Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Kunne noen av dere lagt ut episoden 4 mars nå i 2010? Klarte på en eller annen måte å slette den i iTunes og nå får eg ikke lastet den ned, og de andre sidene har eg gitt opp.... Bare hvis en eller annen barmhjertig sjel hadde orket. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Den er her: http://podkast.nrk.no/program/radioresepsjonen.rss Funket fint Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ja eg vet om den linken, men i Firefox får eg den ikke til og i IE begynte den plutselig å spille av mp3 filen istedet for å laste den ned.... Brukte den før men gav den opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå