Joffii Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 På vei til jobb i dag tidlig fikk jeg FM-senderen(for annlegg uten line-in) til han som kjørte bak meg på radioen min. Hva fikk jeg høre? Podcast av RR fra desember. Skulle ønske han hadde kjørt etter meg hele veien.Det knipses! Haha, kan ikke tenke meg noe mer episk! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Selveste Bollekongen får snart et avkom. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ooh, kilder? : D (Fikk ikke hørt på det i dag, så jeg beklager om det ble nevnt der) Så koselig! : D Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jepp, kommer en datter i juni Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Aww, nå fikk jeg koselige bilder av Steinar som familiefar i hodet. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Godt gjort å holde det hemmelig så lenge Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvor har du fått vite det? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Sagen himself sa det i dag. Han var på ultralyd med fruen igår Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Leser artikkel på dagbladet nå; han er selvfølgelig tilgitt løgnene om "Avatar"! Bra det lå en god grunn bak. : D Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Og her er linken til artikkelen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Veldig bombastiske Dagbladet var på at Bjarte var barnløs da?? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Får bare håpe at dette ikke vil få noen innvirkning på programmet. At Steinar skal bli "myk og snill" f.eks Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Frykter det vil få en innvirkning på programmet i form av pappa-perm Pottifar kan ikke bli borte over lengre tid. Det vil bli tomt Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Da stemmer jeg for at Losen blir gjesteprogramleder Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 ^ Jeg liker ikke han så forferdelig godt i lengden. Det er gøyere å variere. : D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Haha...så avatar av alle ting da *le* Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Losen er artig, men tror ikke han er ledig hver dag. Han er en travel mann, så tror nok det blir diverse medprogramledere, og Losen er nok en av dem Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Haha...så avatar av alle ting da *le* Det beste var jo når de diskuterte hvorfor akkurat han fikk komme med på Avatar. Spm er hvor mye de andre gutta visste. Om de bare plagde han Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hadde vært artig om de hadde fått inn Bård eller Harald Eia igjen som "gjest", eller Thomas Numme Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Tror nok ikke det blir noe problem å få inn vikarer. Mange kjente fjes som liker RR, er nok ikke bare oss vanlig dødelige som setter pris på lettbeint underholdning. Btw, litt OT med tanke på vikarer og sånt, men hvor ble det av spalten 200 gram som de hadde for noen år siden? Veldig koselig spalte som bare forsvant. Kan ikke tenke meg mye som er mer lettbeint enn tre godt voksne karer som sitter på K94 og spiser 200 gram prim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå