Abigor Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva heter den låta som blir brukt i intervjuet til korporal Lars Dongeri Oppholdsnes? Jævli episk, men kan noen fortelle hva den heter eller hvilken film den er fra? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Hva heter den låta som blir brukt i intervjuet til korporal Lars Dongeri Oppholdsnes? Jævli episk, men kan noen fortelle hva den heter eller hvilken film den er fra? Barber - Adagio for Strings edit: http://en.wikipedia.org/wiki/Adagio_for_Strings Endret 9. november 2009 av Frexxia Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Å herregud så genial Tyholt Apenes er. "HEI, Æ SKULLE GJERNE HA SNAKKA MED EN BEINSJØR FYLLIK SOM HAR DEN EIN FOT I GRAVA OG DEN ANDRE I NRK P3. FINNES DET EN SÅPASS TRIST SKIKKELSE TILSTEDET???" "VET DU HVA MAN FÅR NÅR MAN BLANDER RØDT OG GRØNT? Nei jeg vet ikke det Da får man det som på fagspråket kalles DRITT!!!!! Og når DRITT!!!!! bruker mine penger på i investere i rustne fiske-sjarker blir det som å pesse seg i kjeften for å døyve tørsten" Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Premiere på Tores knuteskole i morgen! http://nrkp3.no/radioresepsjonen/premiere-i-morgen/ Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Blir bra! Dagens sending var artig.. Kult å høre gammelt materiale om igjen Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg savner dilemmaspalten Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 ^ Ja, jeg liker egentlig ikke "Godt Sagt"-spalten så godt. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Kult at Bård Tufte var vikar for Steinar i dag da. Morsomt når han prøvde å være som steinar hele tiden. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Enig, Tuftis var flink.. I morgen blir det Bjarte og Tores bærbare lørdagsparty! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Etter jeg begynte å høre på RR har jeg rett og slett forstått meningen med radio. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Kult at Bård Tufte var vikar for Steinar i dag da.Morsomt når han prøvde å være som steinar hele tiden. Var det ikke Harald Eia? Uff nei surra, skjønte det nå. Endret 23. november 2009 av Abigor Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Niks, var Baard Tufte. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det var Bjørn Eidsvåg som var i programmet her om dagen, sant? Eller var det en av gutta som parodierte? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det var selveste Bjørn Eidsvåg ja Han har vært gjest et par ganger nå, en slags fast vikar Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg elsket some-of-sendingen! Gøy når de velger ting fra lang tid tilbake. : D Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Bjørn er jo selvutnevnt største fan av RR. Så de har tatt han inn i varmen Musikken på RR, blir den påvirket av gutta eller er det P3 maskinen som bestemmer hver eneste sang? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Bjørn er jo selvutnevnt største fan av RR. Så de har tatt han inn i varmen Musikken på RR, blir den påvirket av gutta eller er det P3 maskinen som bestemmer hver eneste sang? Det må da være P3. De er vel forpliktet til å spille sangene så og så mange ganger. Spesielt den der sangen med bl.a. "kan du høøøre min sang" holder jeg å gå på veggen av. :/ Endret 24. november 2009 av Kaggen Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 ^ Det er bare Sexy som velger musikken sin selv, de aller fleste andre har ingen ting å si. Det er kjekt å høre på radio de første gangene du hører de nye sangene på listen, men etter hvert blir du så lei at du priser deg heldig for at det finnes podkast. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Selv om jeg bare hører på podcast uten musikk, er jeg drittlei av "Moonlanding" Virker nesten som om de spiller den flere ganger pr sending Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå