Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Min har funket helt fint, så kanskje feilen ligger i din maskin/nett?

 

Anyway, dritkult at de skal være med på nytt på nytt i morgen! Eneste som er kjipt er at jeg skal på fakkeltog i regi av NOHA da, så jeg får mest sannsynlig ikke sett det.

Mulig det. Vet det er flere som har hatt det problemet.

 

Blir kult med nytt på nytt ja. Spent på hvordan lagene blir siden de er tre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bjarte får sin egen pult, ved siden av Linn og Steinar...

http://nrkp3.no/radioresepsjonen/radiorese...i-nytt-pa-nytt/

 

Har ikke hatt noe problemer med podcasten i det siste, men jeg bruker Winamp da, men du kan jo si i fra her så, kansje de kan hjelpe deg...=)

 

Klipp fra kveldens sending: http://nrk.no/nyheter/kultur/1.6843186

Endret av Deila
Lenke til kommentar

Jeg bruker også winamp til å laste ned podcasts, men veldig ofte så lastes bare 10-20 min av podcasten. Kjedelig for meg siden jeg ikke alltid sjekker hvor lang podcastfila er. I winamp står det at fila er fullført, men det er de ofte ikke. Synes det er latterlig at ikke firefox kan ta imot rss eller at det finnes en plug-in for det.

 

Gleder meg til å se Nytt på nytt på nett-tv!

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Jeg er snart igjennom absolutt alle podcastene fra 2006 og frem til i dag, med unntak av høsten 2008. Ser nå at disse også har blitt lagt ut; jeg ble nesten redd for at jeg ikke skulle ha noe mer fantastisk radioresepsjonen å høre på :p

 

Jeg ble egentlig ganske skuffet over Nytt på Nytt-sendingen. Mulig det er fordi jeg ikke vanligvis liker programmet heller, men det var ikke spesielt morsomt. Det virket ikke som om radioresepsjonen-gutta var i "sitt rette element".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...