Dynejonas Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hvilken episode er det Bjarte snakker på engelsk om en eller annen shrimp pris de hadde vunnet og presanterer radioprogrammet sånn at de kan vinne igjen? Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 noen som har mulighet til å seede radioresepsjonen-podcasten med alt fra 2008 (den som ligger på hjemmesiden)? trenger den sårt, skal på freie i morra og må ha med rr på lange bilturer den står fast på 71% ps. er ganske desperat... Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Seeder alt jeg kan på den. Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 takk for det, Dynejonas! det gikk bra, og rr er i boks nå kan ferien begynne ;P god sommer Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Fant de noen gang ut resten av tips og triks meldingen som kom inn 27.05.2009? Var noe med tettsittende kjoler i sommervarmen og det var et tips fra noen som jobbet i klesbutikk. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Nei, vedkommende sendte ikke inn resten av meldingen. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Flere her med abstinenser? Har heldigvis alle podcastene, men må ha noe nytt snart Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 På mandag begynner de igjen Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Dere må se videoen med Tore og Albertine fra Hovefestivalen Tok kontroll over Tore Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 THE BOYS ARE BACK IN TOWN! Jeg gir denne sendingen 88RR'er. Svært god sending, tydelig at de var sugne (lov å si?) på og komme igang igjen. Barnebokspalten var fantastisk! Bjarte hørtes ut som en lydbokoppleser. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Dere må se videoen med Tore og Albertine fra Hovefestivalen Tok kontroll over Tore Nok av pinlige øyeblikk der, ja. Haha. Jeg lurer på om buttplugg-stuntet på Hove var ekte eller ikke, jeg. Synes liksom det virket så påtatt. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Haha, sendingen da Bjarte og Steiner spurte Tore om han hadde hatt sex osv. med Albertine var priceless. Noen som husker hvilken det var, var det første sending etter ferien, eller var det live på hove? Lenke til kommentar
Vermeulen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Fra en RR-fan til en annen: Min gamle harddisk døde, og mangler derfor RR-podcastene fra 30.10.08 til 02.03.09, som jeg ikke har fått hørt . Er det noen som kan hjelpe meg med å skaffe disse? Dusør(universalgavekort) utloves! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 http://podkast.nrk.no/program/radioresepsjonen.rss Evt har jeg alle fra 2008, men hvordan skal jeg sende de? Lenke til kommentar
Vermeulen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Er de du har fra 2008 også med høstsendingene? For den man kan laste ned som torrent er bare frem til sommern. Ang. den RSS feeden, så "slettes" de gamle etterhvert som nye kommer :/ http://www.megaupload.com/ er jo et alternativ? Endret 13. september 2009 av Vermeulen Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ser man det, hadde bare til Juni 2008. Sorry. Trodde jeg hadde alle Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Kan legge de ut som torrent, må bare finne de og sånn... Legger ut torrent fil om litt.. edit: Sånn, da tror jeg det skal fungere, håper det var de sendingene du trengte... Hår dårlig opp linje, så tar nok litt tid å laste ned, men... Bruk heller torrenten i inlegget under. Endret 13. september 2009 av Deila Lenke til kommentar
Vermeulen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ser lovende ut dette Deila! Så fort du begynner å seede, så skal du ikke se bort i fra at et gavekort er i rekkevidde så snart den er ferdig nedlastet =) Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Får dere ikke lastet ned nå? Skal prøve med en annen tracker... Virker som TPB har problemer om dagen.. RR.torrent Endret 13. september 2009 av Deila Lenke til kommentar
Vermeulen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Den forrige virket ikke. Virker ikke som den andre fungerer heller. Endret 13. september 2009 av Vermeulen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå