Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er totalt uenig all sutringen her! Jeg har også fulgt RR helt siden starten, og selv om ting kanskje er bittelitt forandret synes jeg kvaliteten er minst like høy.

 

Det er selve dynamikken de 3 imellom som er "humoren" i RR etter min mening. Kunne hørt de bable i 2 timer om en løk og jeg hadde blitt underholdt!

Endret av postkassepostkassepostkasse
Lenke til kommentar

I dag fikk jeg min RR t-shirt. Den sitter bra, er av god kvalitet og har en solid hals. (Halsen er alltid viktig, og på denne er den tykk og forsterket slik at den ikke henger slaskete.) Fargen er RØD og ikke rosa-aktig som på bildene. Logoen er stor og dekker en stor del av frontpartiet, men jeg frykter at den vil bli raskt ødelagt i vask. (Anbefaler derfor å vrenge den og vaske den med lav sentrifugering.) Det tok i underkant av en uke å få den tilsendt. Størrelsene er så vidt jeg kan se, store. Dvs er du vanligvis en large så velg medium osv. (Bruk heller målene som står oppgitt.) Jeg er Bjarte-størrelse og small sitter som støpt. (Jeg liker de litt tighte slik at jeg kan vise frem muskelspillet..) Skjorten er så absolutt verdig RR`s kvalitetsstempel. *knipsknipsknips* Her er det bare å løpe å kjøpe, slik at NRK kan fortsette å tilby gratis kaffe og andre frynsegoder til skap-alkoholikerne og RR-gutta i NRK.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Ooh, kan man kjøpe t-skjorter? Det vil jeg også ha <3

 

Hørte forresten på RR-spesial i dag, og merket jeg ble mektig irritert av at P3 klarer å spille TRE låter på rad flere ganger under den to timer lange sendingen. Hallo, jeg vil høre RadioResespjonen, ikke uendelige mengder listepop.

Lenke til kommentar

Skjortene kommer vel snart i salg. :)

Må bare si at jeg elsker dette showet, hører dessverre kun podcaster. Har skjelden tid til å høre live, men det er utrolig koselig på bussen/trening og fritiden!

 

Får vi bilde av skjorten - med muskler, fargoth? :tease:

Endret av Marius E
Lenke til kommentar
@fargoth Hvordan er størrelsene på t-skjortene?
I utgangspunktet så de ut til å være store i størrelsene, men etter å ha sjekket litt (sammenliknet med andre godbiter fra klesskapet) ser jeg at størrelsen er rundt gjennomsnittet. NRK-butikken lister også opp mål for hver størrelse, så hvis du er usikker kan du få et bedre estimat på hva som passer deg ved å gå ut i fra disse, men selv tok jeg bare en råsjangs.
Lenke til kommentar
Nå har de fått eget forum

 

RR forum

Sakset fra forumet:

 

Hva skal jeg kalle dette? En funfact, jeg vet ikke helt. Uansett.

 

Hvem skulle tro dette? Det var lørdag kveld i Drammen, jeg skulle på Skambankt-konsert, jeg tok på meg min nyinnkjøpte T-skjorte, skal jo faen meg promotere litt! En stund før konserten sitter jeg ved siden av noen, og skulle det ikke vise seg at sidemannen hadde en like sexy T-skjorte? Og som om ikke det skulle være nok, så kom det enda en med RR-tskjorta. *stempel*

Så da ble det øl og RR-talk, hva mer kan man be om? Ikke stort mye.

 

Jeg er da helt til venstre i bildet, og ser mindre frisk ut også har vi Mr X og Mr X ved siden av meg.

 

rr.jpg

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...