Sanchez_ Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Ikke for å bli peak gubbe her, men Mikkel Niva er en av Norges minst morsomste menn. Så nei takk. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Jeg var ironisk. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 12. februar 2022 Del Skrevet 12. februar 2022 Må si jeg liker den nye podcasten til Tore og Harald. Den er mer interessant enn den han hadde med Tørnquist så langt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. februar 2022 Del Skrevet 12. februar 2022 Enig. Første episode var veldig bra. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. april 2022 Del Skrevet 7. april 2022 "Bli med, da. Jeg vippser 15?" "20." "Ok." 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. april 2022 Del Skrevet 7. april 2022 VG kjører mye reklameartikler mot de som de har i Schibsted-konsernet. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 17. september 2022 Del Skrevet 17. september 2022 Hører på 2012-sesongen igjen og må bare påpeke at denne "Piffi-avtalen" som gjorde at de ikke kunne ha jingler i podcastene må være det dummeste som noensinne skjedde med RR, og jeg skjønner fortsatt ikke hvordan den logikken fungerer. Det var Tore som lagde de, så hvorfor skal da dette selskapet nekte dem å bruke de i podcastene? Ellers må jeg si jeg liker Ronny godt som vikar, og synes det er synd at han ikke var med mer i de senere sesongene. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. september 2022 Del Skrevet 19. september 2022 Jeg husker ikke helt nøyaktig hva som var grunnen, men jeg trur det var fordi han alltid brukte andres låter i jinglene. Nå for tiden lages alt internt, trur jeg. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 22. september 2022 Del Skrevet 22. september 2022 Postkasse-jinglen bruker vel tromma fra You win again avd Bee Gees f.eks. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 29. september 2022 Del Skrevet 29. september 2022 Postkasse-jinglen All jingle-musikken i RR var hentet fra kjente låter. Mye Bee Gees og Ole Børud, blant annet. Musikkbransjen er enormt streng på rettighetskrav, og det var avtalen for å spille musikk på podcast som brøt sammen, mens avtalen for å spille musikk live på radio var opprettholdt. Ergo ble podcastene ekstremt rare veldig lenge. Alle jinglene i Papaya er laget med musikk fra Epidemic Sound, som gir PodMe fulle rettigheter når de betaler for en kommersiell lisens. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 8. oktober 2022 Del Skrevet 8. oktober 2022 Hører. men liker det ikke..er der av andre grunner. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. desember 2022 Del Skrevet 15. desember 2022 Jeg trodde jeg hadde hørt litt ulike innslag av "nå ærre hælja", men jeg finner kun en på insta/youtube? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 12. mai 2023 Del Skrevet 12. mai 2023 Nå som Avatar 2 endelig er ute er det ganske artig å høre på sendinger fra 10-12 år siden hvor de snakker om at Steinar er borte fra sending for å se en førpremiere av den. 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. mai 2023 Del Skrevet 21. mai 2023 Og så var han på ultralyd istedenfor. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar (endret) . Endret 30. januar av Jason P. C. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Sikker på at det ikke er flipp? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar (endret) . Endret 30. januar av Jason P. C. Lenke til kommentar
raab Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar En referanse til de klassiske "mor er død"-sketsjene. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Javel. Men hun er død. Det passer ikke med vitser nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Ikke fan av Radioresepsjonen da altså. Neivel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå