Prinz Poldi Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Egentlig litt enig. Oneliner-spalten var strålende, men har utspilt sin rolle for nå. Jeg må si jeg savner foredragspalten. Eventuelt syns jeg de burde fått noe nytt i likheten som stand-up- eller freestyle-rapspalten. Veldig enig i alt du skriver. For meg er det sånn at de spaltene gutta gruer seg mest til (stand-up, freestyle) er de morsomste spaltene. Jeg kan fremdeles falle av stolen i latter av noen av standupene gutta har lagd. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Ja, de hadde gøtts den gang. Nesten alt nå om dagen dreier seg om å lese opp det folk sender inn på SMS (for å tjene penger?), og finne opp en ny karakter hver halvår som kan "ringe inn". Som jeg har nevnt før synes jeg det begynte å gå nedover når de fikk totimerssendinger. De vitset mye om at de ville få vanskeligheter med å fylle den tiden, men i ettertid ser jeg at det lå mer sannhet i det enn de kanskje ante selv. Det som var morsomt med one-liner-spalten, IMO, var metahumoren -- på samme måte som standupen og rappingen var morsom fordi de var så dårlige på det. Når alt det forsvant fra one-liner-spalten etter lang tid, var det bare morsomhetene i selve one-linerene som var igjen, og det er ikke særlig underholdene. Forresten lurer jeg på om det er flere enn meg her som skipper "Landlord's Daughter" på podcast. Tipper det er en del som mener den uunnværlig og viktig del av siste sendingen i uka, men i så fall lurer jeg på hvor ofte de hører på. Jeg har hørt på siden starten og er drittlei. Synes RR mer og mer har blitt et program som faktisk kunne gått på P1; humoren har blitt genuint jovial med litt for bred appell, kanskje for folk som mener de er for gamle til å høre på P3. Endret 27. februar 2009 av Monster Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg spoler forbi introen, alle innslagene (bortsett fra trude, hun er morsom) og onelinerne. Jeg vil heller ha dilemmas tilbake. Brennevinscupen var bare teit. Tore betgynner å irritere meg litt nå, har lagt merke til at han alltid skal avbryte, spesielt Bjartis Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Tore er den som har forandret seg mest. Han er også den som er minst seg selv. Han gikk fra å være fnisete og morsomt til å bli arrogant og blærete. Tror han var jævlig selvbevisst, noe som kom frem ved at han snakket feil veldig ofte, så han valgte å skape seg for å fremstå på en spesiell måte. Tror jeg. Dette skjedde etter at de hadde en lengre pause -- husker ikke akkurat når. På video og scene er det Bjarte som skaper seg mest: han streber veldig etter å være gravalvorlig og morsomt på samme tid. Han lykkes som regel dårlig. Tror han er klar over at han er den som bidrar minst i programmet, men er likevel den mest populære, noe som nok irriterer de to andre, får jeg inntrykk av. Steinar er temmelig avslappet og morsom både på video og radio. Liten tvil om hvem av de tre som hadde klart seg best på egenhånd, etter RR. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Jeg er enig i alt som har blitt sagt her på den siste siden. RR anno 2006 kommer tydeligvis ikke tilbake, og brennevinscuppen er jo dørgende kjedelig. Selv likte jeg veldig godt den store sigarettesten, og kunne heller tenkt meg en øl-test fremfor brennevinscuppen. Litt av hyggen med sigarettesten var jo at man kunne sende inn ulike sigarettyper i posten. Det gjorde det hele mer interaktivt, og man følte en sterkere tilknytning til lytterne. Jeg savner også det gamle samspillet mellom Steinar og Bjarte, hvor Steinar hele tiden dominerte og rakket ned på den underdanige Bjarte med godt skjulte kommentarer. Jeg synes forøvrig også at Tore har blitt i overkant syrlig i det siste. Dog anbefaler jeg folk å sjekke ut dogumentaren på RRs hjemmeside, den er kanon. Endret 27. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Tore er den som har forandret seg mest. Han er også den som er minst seg selv. Han gikk fra å være fnisete og morsomt til å bli arrogant og blærete. Tror han var jævlig selvbevisst, noe som kom frem ved at han snakket feil veldig ofte, så han valgte å skape seg for å fremstå på en spesiell måte. Tror jeg. Dette skjedde etter at de hadde en lengre pause -- husker ikke akkurat når. På video og scene er det Bjarte som skaper seg mest: han streber veldig etter å være gravalvorlig og morsomt på samme tid. Han lykkes som regel dårlig. Tror han er klar over at han er den som bidrar minst i programmet, men er likevel den mest populære, noe som nok irriterer de to andre, får jeg inntrykk av. Steinar er temmelig avslappet og morsom både på video og radio. Liten tvil om hvem av de tre som hadde klart seg best på egenhånd, etter RR. Nei, tror seriøst ikke det. Det kan kanskje virke som om den ene hersker over den andre. Mitt inntrykk er at Bjarte er den som egentlig er sjefen og lar Steinar styre showet (fordi han vet han har de rette lederegenskapene eller Bjarte ikke gidder/vil selv). Tore tror jeg (som jeg kan være litt enig i) prøver å skape seg en karakter, dog synes jeg han sliter en del med det. De beste programmene er når de aviker så mye fra manus/ veileder eller hva faen de kaller det og klarer lage en god sending basert på ny og bedre input de kom/har kommet på underveis. Uansett, skikkelig bra kozeradio sammenlignet med de andre kanalene. Ps! Og enda bedre blir det i kontrast når de sender Supersugerprogrammet "sexy" rett etterpå. Altså ,jeg er Bærgenser selv, men jeg jaggu flau av den pipete pingle stemmen på de to folkene der.... Hehe! Nei, her switcher jeg rett over på en annen kanal. Dog anbefaler jeg folk å sjekke ut dogumentaren på RRs hjemmeside, den er kanon. Støtter dette utsagnet. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg savner også det gamle samspillet mellom Steinar og Bjarte, hvor Steinar hele tiden dominerte og rakket ned på den underdanige Bjarte med godt skjulte kommentarer. Ja, jeg savner det veldig. Jeg fikk inntrykk av at de sluttet med det etter en del negative tilbakemeldinger fra lytterne som ikke forstod ironien (?). Nordmenn må jo alltid på død og liv overbeskytte "underdogs". Noen som husker fra tidlig 2006, når de diskuterte hvem som leste flest bøker, og Bjarte kom med kommentaren om "tjukken som lå på stranda og leste"? Holdt på å le meg fillete. Kanskje det morsomte jeg kan huske fra 2006. Dog anbefaler jeg folk å sjekke ut dogumentaren på RRs hjemmeside, den er kanon. Ja, veldig bra. Tore var mer seg selv virket det som. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Mitt inntrykk er at Bjarte er den som egentlig er sjefen og lar Steinar styre showet (fordi han vet han har de rette lederegenskapene eller Bjarte ikke gidder/vil selv). Jeg tviler på at Bjarte er i stand til å være sjef over noen ting som helst. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Mitt inntrykk er at Bjarte er den som egentlig er sjefen og lar Steinar styre showet (fordi han vet han har de rette lederegenskapene eller Bjarte ikke gidder/vil selv). Jeg tviler på at Bjarte er i stand til å være sjef over noen ting som helst. Ja, du understreker bare mitt poeng egentlig Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det står mye bra her nå, og jeg synes gutta burde kikke litt rundt seg før de sier ting som "Alle elsker onelinerspalten", "Har aldri fått en klage på den" og blablabla. At de fremdeles kjører Onelinerspalten er en tegn på hvor middelmådig RR har blitt. Høsten 06 og hele 07 synes jeg RR var helt fantastisk. Jeg elsket Tore's fniseanfall og Bjartes reveri. Nå har Tore lagt til seg en overlegen og sleip stil, han virker som om han ikke bryr seg så mye om programmet lenger. Bjarte har fremdeles sjarmen, men flyter litt vel mye den noen ganger. Steinar er en veldig god programleder, men jeg synes han har begynt å bli litt grinete. Innslagene er en annen ting. Trude har sikkert ringt 30 ganger nå, og hun sier stort sett det samme hver bidige gang. Har du hørt en, har du hørt alle. Sorry, men det er bare ikke morsomt lenger å høre at Tore skal kjøpe familiedeig og Pepsi Max. De bør trekke noen nye karakterer ut av hatten snart. Jeg elsker Lars Dongeri Oppholdsnes, men det blir bare de samme gamle vitsene med han også. Dog anbefaler jeg folk å sjekke ut dogumentaren på RRs hjemmeside, den er kanon. Fantastisk når Ingrid Stenvoll gikk forbi. "Alltid med en syrlig kommentar." Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det står mye bra her nå, og jeg synes gutta burde kikke litt rundt seg før de sier ting som "Alle elsker onelinerspalten", "Har aldri fått en klage på den" og blablabla. At de fremdeles kjører Onelinerspalten er en tegn på hvor middelmådig RR har blitt. Høsten 06 og hele 07 synes jeg RR var helt fantastisk. Jeg elsket Tore's fniseanfall og Bjartes reveri. Nå har Tore lagt til seg en overlegen og sleip stil, han virker som om han ikke bryr seg så mye om programmet lenger. Bjarte har fremdeles sjarmen, men flyter litt vel mye den noen ganger. Steinar er en veldig god programleder, men jeg synes han har begynt å bli litt grinete. Innslagene er en annen ting. Trude har sikkert ringt 30 ganger nå, og hun sier stort sett det samme hver bidige gang. Har du hørt en, har du hørt alle. Sorry, men det er bare ikke morsomt lenger å høre at Tore skal kjøpe familiedeig og Pepsi Max. De bør trekke noen nye karakterer ut av hatten snart. Jeg elsker Lars Dongeri Oppholdsnes, men det blir bare de samme gamle vitsene med han også. Dog anbefaler jeg folk å sjekke ut dogumentaren på RRs hjemmeside, den er kanon. Fantastisk når Ingrid Stenvoll gikk forbi. "Alltid med en syrlig kommentar." Mente han det?.. Hadde aldri turd å si noe om noen bak ens rygg slik som her.. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 De tar ikke til seg kritikk heller, bare se på "bloggen" deres. Er det noen som får åpnet "nrk alltid radioresepsjonen" i nytt vindu? Ca 6 mnd siden det funka her Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Ja, du understreker bare mitt poeng egentlig Ok. Synes du sa at Bjarte var den som egentlig var sjefen. Mente han det?.. Hadde aldri turd å si noe om noen bak ens rygg slik som her.. Typisk Steinar-humor. De tar ikke til seg kritikk heller, bare se på "bloggen" deres. Som folk flest her i verden er de ikke særlig mottagelige for kritikk. Synd, kanskje. På en annen side kan du jo tenke deg hvor mye rar tilbakemelding de får. Jeg har mange ganger hatt lyst til å skrive en lengre e-post om hvor skuffa jeg er over retningen programmet har tatt det siste året (par år?), men jeg er redd det faller for døve ører, så jeg har latt være. Men hvorfor skal de høre på sånne som oss? Programmet er jo mer populært enn noen sinne, takket være spalter hvor de spiser ekle ting, osv. -- sånt som XL og Karate holdt på med for ti år siden. En ting jeg ikke misunner de er all den kveruleringa og kjeften de får gjennom SMS og e-post for alt de sier. Tror aldri jeg hadde orket å lese gjennom alt den møkka de mottar. Endret 27. februar 2009 av Monster Lenke til kommentar
Inc Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Ja, du understreker bare mitt poeng egentlig Ok. Synes du sa at Bjarte var den som egentligvar sjefen. Ja, mitt inntrykk var nettopp det han var i begynnelsen. Men nå er jo Steinar blitt avdelingsleder? regner med han styrer showet nå. Egentlig litt vanskelig å si, kan jo være de spiller sin rollefigur steike godt Edit: Altså at Bjarte spiller rollen sin godt som "slaven" hos de. Endret 28. februar 2009 av Inc Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg gjentar: Er det noen som får åpnet "nrk alltid radioresepsjonen" i nytt vindu? Ca 6 mnd siden det funka her Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 I nytt vindu? Hva er poenget med det? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 At du slipper å ha hovedsiden oppe hele tiden, selve spilleren åpner seg i nytt vindu Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Nå har det kommet noe nytt på siden deres, den podcastgreien som vi kan høre på. Men den lever helt i sin egen verden. Hvis jeg tar pause, stopper den og begynner på nytt. Skulle jeg hoppe over noen minutter, så klikker den og bare repeterer et parti. Noen med samme problem? Endret 3. mars 2009 av Jason Something Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Spørsmål: Driver de fortsatt å knipser i stden for å klappe? Jeg henger etter i podcasten. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Rimelig sikker på det ja, uten at jeg har hørt gårsdagens eller dagens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå