Sexylubb1 Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 https://tv.nrk.no/serie/trailere/2021/KMMA10001421/avspiller Da vet vi hva Steinar gjorde på under sendingene som gikk i opptak. Siden de postet traileren på RR sine facebooksider ser jeg fram til gjesteopptreden av Tom Stang. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Den nye tv-serien med og av Steinar var flaue greier. Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 MKej skrev (31 minutter siden): Den nye tv-serien med og av Steinar var flaue greier. Jeg likte den jeg, i motsetning til mye av det de har produsert hver for seg før. Jeg hadde skikkelig lave forventninger, men var flere gode RR referanser, kult skrevet. Var någet spesiell da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 MKej skrev (2 timer siden): Den nye tv-serien med og av Steinar var flaue greier. Det er jo humoren deres. Britisk The Office light, liksom? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Jeg likte den veldig godt. Det er det beste Steinar har gjort utenfor RR, i hvert fall. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 DrAlban3000 skrev (På 13.2.2021 den 19.53): Jeg likte den jeg, i motsetning til mye av det de har produsert hver for seg før. Jeg hadde skikkelig lave forventninger, men var flere gode RR referanser, kult skrevet. Var någet spesiell da. Hvilke referanser fant du? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Jeg la også merke til mange referanser. Må nesten se alt på nytt om jeg skal være spesifik, men det var ord og utrykk de ofte sier i programmet, produkter de har oppheng i, etc. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (4 timer siden): Hvilke referanser fant du? Kan ikke sitere direkte, men ordet "transpersoner" ble brukt i samme stil som RR bruker det f.eks. Tydelig at Steinar har hatt en finger med i manuset. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Manuset er skrevet av blant annet Steinar ja. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Likte serien ganske godt, hvert fall frem til siste episode. Avslutningen var helt tåpelig, skjønte ikke hvorfor de hadde med sidehandlingen med terroristen. Forventet at det skulle kobles sammen mot slutten, men siste episode ble bare en veldig tullete og brå slutt. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Serien var åkei, men ble egentlig skuffa i forhold til hvordan traileren fremstilte den. Fikk litt Fargo-vibber av traileren kombinert med en dose svart humor a la De grønne slakterne, men den var jo ikke i nærheten av noen av delene. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Det er mye av RR som går igjen i alles sideprosjekter, ser det hele tiden, presten, vegkroa, maxitaxi ++. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Er igang med høstsesongen 2020 nå og tror jeg må nominere "gull vs hvitt gull" til tidenes kjedeligste diskusjon 🤣 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 Jeg har falt at lasset for noen år tilbake og skal nå fortsette der jeg slapp, fra 2019 og utover. Men fy for en skitten og rotete podkast å sortere filer fra! Har aldri sett så mye tull i en podkast før. Eksempler: Filnavn har feil dato. Tags har feil dato. Datoformat på alle mulige former (ddmmyyyy, mmddyyyy, mm.dd.yyyy, dd.mm.yyyy), ugyldig format på datoer. Her er det noen slappe arkiveringsansatte i nrk som gir totalt faen! Eller er det resepsjonistene selv som er ansvarlig? Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 Tore. Neida, vettafan. Er jo bare å starte på 2019-sesongen og jobbe seg opp til nåtid. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 Det der har jeg gitt opp for lenge siden. Tar de som de kommer. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 https://www.nrk.no/nyheter/slutter-i-nrk-radio-1.15407839 Det skakke værra muli! 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 6 minutes ago, Kjøleskap said: https://www.nrk.no/nyheter/slutter-i-nrk-radio-1.15407839 Det skakke værra muli! Hmm - slutt for RR eller flytter de bare konseptet? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Whoa, nice. Krysser fingra for at de kjører 1 podcast i uken i stedet, kvalitet fremfor kvantitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå