:---{D Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Noen som har tegneseriestripen som ble vakkert beskrevet i sendingen? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Noen som har tegneseriestripen som ble vakkert beskrevet i sendingen? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Skulle ønske noen kunne raske sammen alle sketsjene på ett sted, det hadde vært ultimat. Eller finnes det allerede? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Noen som så gutta på Senkveld for to min siden? Endret 13. februar 2009 av Deila Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jupp! Litt kyssing på gang, så jeg :b Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Når sendes Senkveld i reprise? Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Søndag 23:05 på TV2 Zebra Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ok, takk, setter det til opptak. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jingelen til Kilekonkurransen er det beste Tore har laget. Jeg blir glad hver gang jeg hører den. "Hvor er du kilen... du kilen?" Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Tore har et utrolig musiktalent. Alle kjenningsmelodiene og sangene han har laget. Jeg synger fortsatt på "god jul" sangen hans, og parodispalte-melodien er så fengende at jeg må tralle med. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Av og til synes jeg kjenningsmelodiene er det morsomste med hele spalten. Så mye "Heeey" og "Hoooo" og latterlig småprat i de melodiene at jeg har ledd meg tom allerede før spalten har kommet i gang. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Er det noen som vet når Tores Ida Maria-parodi var ("æ e urokråke æ!!")? Gikk opp for meg hvor treffende den er da jeg så dette: http://www.vgtv.no/?id=21255 Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvorfor er det så mange av podcastene som ikke funker i itunes? Står bare "HENT" ved podcasten.. Noen som vet? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvorfor er det så mange av podcastene som ikke funker i itunes? Står bare "HENT" ved podcasten.. Er det alle Podcaster eller bare gamle? Jeg har ikke hatt noe problemer med iTunes i det siste. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 åh.. herregus som jeg ler av denne... Tidenes beste radioprogra. mådde derre alltid være i hvårves ørerganger. Kos dere Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvorfor er det så mange av podcastene som ikke funker i itunes? Står bare "HENT" ved podcasten.. Er det alle Podcaster eller bare gamle? Jeg har ikke hatt noe problemer med iTunes i det siste. Det gjelder både nye og gamle. Enkelte funker mens resten står det bare hent ved siden av. Når jeg trykker på hent så prøver den å laste ned men den går bare tilbake igjen Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 åh.. herregus som jeg ler av denne... Tidenes beste radioprogra. mådde derre alltid være i hvårves ørerganger. Kos dere Åååh, skulle gitt mye for å få jobbe med de folka der, ass. Alltid herlig med latteranfall på lufta :b Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Brannfakkel: Radioresepsjonens Onelinerspalte har spilt sin rolle, og er nå bare en kjedelig og flau spalte. Det kommer ca. 1 halvbra oneliner i uken, resten er flaue vitser som høster ironisk latter. Onelinerspalten var på topp i 2007, når Tore var på sitt verste med grovisene, men den tiden er over. At Onelinerspalten eksisterer mens Dilemmas ble tatt ut, er en katastrofe. Tips & Triks er også en noe kjedelig spalte, mens Postkassen og Funfacts'spalten går så det griner. Postene i 09-programmet er jeg også veldig fornøyd med. Stavmikseren, kunstposten og ikke minst kilekonkurransen er veldig god underholdning. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Egentlig litt enig. Oneliner-spalten var strålende, men har utspilt sin rolle for nå. Jeg må si jeg savner foredragspalten. Eventuelt syns jeg de burde fått noe nytt i likheten som stand-up- eller freestyle-rapspalten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå