Feltsvinet Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 vg er vg er vg er brosjyre... Og knapt nok om du trekker ut essensen. Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 *donk* UGØY Den der begynner å fungere! Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Soundboard er gøy. Eneste jeg synes er i merkeligste laget er den klokka som begynner å tikke på slutten av noen stikk. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Hvilke poster og spalter har de denne sesongen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Kjøleskap skrev (41 minutter siden): Hvilke poster og spalter har de denne sesongen? Energidrikk-posten. Ok Hytteposten. Ok Die hard ok minus RR-quiz med fokus på ukesendinga som var. Ok + Tilbake er innrigninger som er supert etter min mening Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Sanchez_ skrev (4 timer siden): Soundboard er gøy. Eneste jeg synes er i merkeligste laget er den klokka som begynner å tikke på slutten av noen stikk. Hva slags apparat er dette og hvor kan man eventuelt få tak i det tro? Jeg er nærmest daglig i situasjoner rundt lunsjbordet der det kunne vært fint å få sagt fra om at dette temaet er *donk* UGØY. Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Menstrusa skrev (7 minutter siden): Hva slags apparat er dette og hvor kan man eventuelt få tak i det tro? Jeg er nærmest daglig i situasjoner rundt lunsjbordet der det kunne vært fint å få sagt fra om at dette temaet er *donk* UGØY. Det hadde jeg styrt unna, hva slags fyr vil du være? Vil du være fyren med soundboard som imiterer et radioprogram i en samtale? Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Hehe, neida, selvfølgelig ikke. Men vi er en fløy som har prøvd å si fra over mange år om at enkelte emner er *donk* UGØY. Og avsender er veldig klar over det fra før. Det går i været i dag, været i går, i år, i fjor, diett til husky og bærplukking. UGØY. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Hva spiser en husky da? 1 Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Holder visst på og eksperimenterer med noe raw food-opplegg. Kylling, lam, rå egg, fisk, frukt osv. som skal være bra for det ene og det andre. UGØY. Haha, fy søren så slitsomt det er å høre på et stikk som har 3-4 swisssh... DAGENS og like mange UGØY og klokka som tikker på slutten. Hektisk radio. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Hytteboka vokser på meg, hvis det er lov å si. Hvis det er én ting som er UGØY så er det Die Hard. 2 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Ja die hard er helt uinteressant. Ingen av spaltene de har hatt som innebærer at en eller flere av resepsjonistene forlater studio har vært bedre enn skuffende. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Tanner skrev (3 minutter siden): Ingen av spaltene de har hatt som innebærer at en eller flere av resepsjonistene forlater studio har vært bedre enn skuffende. Stavmixer. 2 1 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Stavmikser og 30 spørsmål teller selvsagt ikke. Die Hard, Finn Osten, RR-Lekene og hva enn den leken het hvor de ringte på hos folk og snakket med folk i biler (den som varte i 3-4 uker) derimot, er alle sammen elendige. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Frityrkokeren var bra. 2 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 (endret) Det er sant nok, samtidig så vil jeg si at det mest underholdende segmentet med frityrkokeren fant sted inne i studio etter selve friteringen. Endret 25. september 2020 av Sanchez_ Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Sanchez_ skrev (På 25.9.2020 den 19.00): hva enn den leken het hvor de ringte på hos folk og snakket med folk i biler "Blokkbingo" Forøvrig enig med deg i at "ut av studio-innslag" aldri har vært noe. Die Hard er så gjesp at jeg bare hopper noen minutter i podcasten. Aldri forstått hvorfor de på død og liv må presse inn elendige ideer til poster. Kunne heller bare utvidet spalten den dagen. Lekene deres er hundre ganger verre enn alle forbrukertestene de har hatt. Tomme innslag. Finn osten, bring bollen, Die Hard, alt det mølet der. 1 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 (endret) Slett Endret 13. oktober 2020 av Tanner Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Menstrusa skrev (På 1.10.2020 den 18.30): "Blokkbingo" Forøvrig enig med deg i at "ut av studio-innslag" aldri har vært noe. Die Hard er så gjesp at jeg bare hopper noen minutter i podcasten. Aldri forstått hvorfor de på død og liv må presse inn elendige ideer til poster. Kunne heller bare utvidet spalten den dagen. Lekene deres er hundre ganger verre enn alle forbrukertestene de har hatt. Tomme innslag. Finn osten, bring bollen, Die Hard, alt det mølet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå