Nimrad Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (14 timer siden): Kom det i dag? Bare "best of"-sendinger denne uka. De ordentlige begynner neste uke. 1 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Er det bare jeg som tenker at RR burde kjørt en episode i uken? De har absolutt ikke nok materiale for å kjøre 4 episoder per uke lengre. Flere av de større podcastene handler om kvalitet, ikke kvantitet. På tide å ta steget fra radioprogram med fast sendetid til podcast imo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Nimrad skrev (2 timer siden): Bare "best of"-sendinger denne uka. De ordentlige begynner neste uke. Klar over det. Men fant ikke ny best of episode i går. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Tja, jeg er fortsatt veldig glad for at de sender fire ganger i uken. Hører på radio og podcast en del timer i løpet av dagen, på jobb, bussen, trening osv. Er mye skvip jeg gjerne skulle byttet med enda mer RR. Liker ellers Karakter, Konspirasjonspodden, Må på behandling, Med All Respekt, Friminutt og et par andre. Men de fleste kommer jo med kun en time i uken. Og har begynt å bli utrolig lei av Friminutt, ene og alene pga at Mikkel Niva hver sending skal lese opp noen tårevåte hyllester av programmet deres, og hvordan han og Herman har påvirket livene til så mange lyttere. Jeg tror det er mange radioprogrammer som mottar sånne meldinger, men ikke velger å vie halve programmet sitt til dem. Utenom det, et veldig morsomt program! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (1 time siden): Klar over det. Men fant ikke ny best of episode i går. Vet ikke om de poster "Best of" til podkast? Jeg hørte de hvertfall på P13 i går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Har gjort det tidligere Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 discostu skrev (11 timer siden): Er det bare jeg som tenker at RR burde kjørt en episode i uken? De har absolutt ikke nok materiale for å kjøre 4 episoder per uke lengre. Flere av de større podcastene handler om kvalitet, ikke kvantitet. På tide å ta steget fra radioprogram med fast sendetid til podcast imo. Nei. Det er for få gode radioprogram live i arbeidstida som det er. Ønsker ikke å miste det beste av dem. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Skal visst teste energidrikk i høst. Ikke noe jeg drikker selv, men blir nok litt mer interessant enn tannkrem. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 All energidrikk smaker jo eksakt det samme, så det blir sikkert gøy to ganger dette her. Synd. Den testen blir nok den aller kjedeligste de har hatt velger jeg å spå nå. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 (endret) Mchansern skrev (På 21.8.2020 den 23.35): All energidrikk smaker jo eksakt det samme, så det blir sikkert gøy to ganger dette her. Synd. Den testen blir nok den aller kjedeligste de har hatt velger jeg å spå nå. Dette må være et av de mest gubbete meningene jeg har sett i denne tråden. Selvfølgelig finnes det tonnevis av forskjellige energidrikker med all slags forskjellige smaker. Jeg er overbevist om at det blir god underholdning. Spør du meg er fjorårets tannkremtest blant de kjedeligere, og de trenger ikke prøve hardt for å slå den. Frossenpizzatesten og snustesten var morsomme begge to, mens drops- og pastilltesten står for meg igjen som en av topp 5 dårligste spalter i programmets historie. Endret 23. august 2020 av Sanchez_ Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Sanchez_ skrev (57 minutter siden): mens drops- og pastilltesten står for meg igjen som en av topp 5 dårligste spalter i programmets historie. Topp 5 dårligste, som betyr ganske så bra?:p Favoritten min er nok den store legemiddeltesten. 1 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Nei, topp 5 dårligste betyr ganske så dårlig. Øverst på lista over de dårligste innsalgene vil være innslaget som er dårligst... Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Hva var galt med pastilltesten egentlig? Kanskje ikke så spennende, men langt ifra dårlig. Skal vi snakke om dårlige poster kan vi jo bare nevne karaktermakerne og buktalerposten. Tror det var morsomt én gang hver. Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Enig, de to var virkelig umorsomme. Synes derimot de fleste forbrukertestene, særlig vin, drops og potetgull har vært ok. Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Legemiddeltesten ble vel avbrutt av kringkastingssjefen eller noe sånt etter en eller to runder, så den er vanskelig å rangere. Men enormt potensiale. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Det med den lille snutten med "DAGENS" hver gang noen sier noe morsomt synes jeg er veldig bra. 2 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Drops- og pastilltesten er det eneste jeg hopper over når jeg hører sesonger (etter 06-07) opp igjen. Halve tiden ble brukt på å diskutere om produktet faktisk var drops eller pastill, og Steinar som bastant ville ha to separate lister (en for drops og en for pastill) mens de to andre ville ha de på samme liste. Altfor mye krøll rundt, som gjør spalten umulig å høre på mer enn én gang. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Menstrusa skrev (På 24.8.2020 den 23.04): Legemiddeltesten ble vel avbrutt av kringkastingssjefen eller noe sånt Jeg kan ikke si jeg husker det, men det jeg leste i boka deres avslørte hvertfall ikke at det var noen form for tvangsavslutning, men kanskje litt dårlig stemning når de drev og hørte seg rundt etter noen som kunne levere legemidler. Det var vel bare 2 eller 3 tester før de sluttet, men husker den første som veldig gøy. Da tok Steinar imovane og ble snøvlete utover i episoden. Har så langt bare fått hørt en av episodene, men håper de fortsette flauhetsspalten. Mulig at de begynner å gå litt tom for innhold til den, men det må være den beste spalten som er introdusert i nyere tid. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Tror de hadde legemiddeltesten fem ganger. Nå som uka er over, kan noen ta den obligatoriske oversikten over årets poster og spalter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå