Jason P. C. Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Har de sagt noe om NÅR podcasten kommer? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 knipsolini skrev (På 29.3.2020 den 3.11): Var vel siste episode av Tore Sagens podcast nå. Veldig avhengig av gjesten hvor godt jeg har likt det, var et par jeg likte veldig godt. Den siste var nok den jeg likte minst, rett og slett fordi gjesten tar en pause i midten av hver setning med eeeeee som varer i fem sekunder. Hver bidige setning, og der går ikke å høre på i en time. Likte ellers gjesten og temaet, tydeligvis en med mye kunnskap. Best når gjesten har en faglig tyngde som kan komme med noen interessante og veloverveide betraktninger, i motsetning til f.eks. Eivind Trædal i fjor. Tore er ikke den kritiske programlederen. Jeg synes Tore Sagens podcast kanskje er noe av det beste som er kommet i nyere tid. Har ikke fått hørt den siste, så kan ikke si så mye om den, men årets sesong holdt generelt veldig høy kvalitet. Der jeg hadde "mest" innvendinger var den olje-episoden. Saltvedt snakket om et par ting hun ikke kan så mye om, og det er mitt fagfelt, men hun presiserte hvertfall noen ganger at hun egentlig ikke visste. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 (endret) Jason P. C. skrev (1 time siden): Har de sagt noe om NÅR podcasten kommer? 8 april sier de nå Endret 2. april 2020 av Jason P. C. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 RR live nå: https://www.nrk.no/alltidsammen/?utm_campaign=alenesammen&utm_source=kuratorPlugg&utm_medium=Radioresepsjonen Kommentarfeltet er stor humor! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 Håper det er mulig å se i etterkant? 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. april 2020 Del Skrevet 11. april 2020 Ble vel sagt at det sannsynligvis kommer mer RR snart ettersom TV-prosjektene deres er avlyst/utsatt. Vet ikke om det betyr noen sendinger en gang i blant eller en full ny sesong en gang etter påsken, men håper på det siste. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. april 2020 Del Skrevet 11. april 2020 Herlig når Steinar reiser seg og begynner å gå når Bjarte sier "jeg vil ha potetgull med smak av mus!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. april 2020 Del Skrevet 11. april 2020 Satte stor pris på episoden, høy tenning Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. april 2020 Del Skrevet 13. april 2020 Bjarte melder om mer RR denne uken! 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 De skal ha sendinger torsdag og fredag kl 11 fram til sommerferien. Woho! 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 Hurra. Var redd det kun var på nett/podcast. (Det er jo allerede noen som hadde sendetiden på torsdagen på p13). Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 Etter å ha hørt gjennom 2009-sesongene igjen har jeg kommet frem til at det var det beste året i RR-historien. Dette året var det ingen kjipe poster eller spalter, og det var året hvor mange klassiske RR-greier ble til, som knipsing, "knikke køden", ratata og nordkjosbotn og at Steinar blir sint av post-gjentagelse eller andre ting og går ut av studio. Vikarene var for det meste veldig bra, og vi fikk noen skikkelig legendariske øybelikk med barneboken til Losen og diktet til Nummis. Det er også mange innslag med noen av de beste RR-karakterene som Skrotnes, Egil og Sædseth. Stavmikseren med tre typer cola var også dette året, og det er en annen favoritt her i gården. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 https://www.instagram.com/p/B-_wpTdjgJp/?igshid=e8wttz0vtz2oJa... Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 Jason P. C. skrev (5 timer siden): De skal ha sendinger torsdag og fredag kl 11 fram til sommerferien. Woho! RR på fredager?? Nå står ikke verden til påske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå