Sexylubb1 Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Sitat Hvordan oppnevnes Kringkastingsrådet? Kringkastingsrådet består av 14 medlemmer med personlige varamedlemmer. Stortinget oppnevner åtte medlemmer, hvorav ett medlem er lederen av Samisk programråd. Kongen i statsråd oppnevner seks medlemmer, deriblant leder og nestleder. Medlemmenes funksjonstid er fire år. Så, ja. Er nok mange takkforjulebordetutnevnelser. Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Du verden så dårlig rr er med bare Tore og Bjarte i studio, og dette kommer fra en stor fan. 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 coffeee skrev (57 minutter siden): Du verden så dårlig rr er med bare Tore og Bjarte i studio, og dette kommer fra en stor fan. Enig. Ellers har det vel lenge vært spekulert i om torsdagsepisodene blir spilt inn på onsdager. I dag snakket Bjarte om innslaget han var med i på dagens God morgen Norge, og Tore om saken i Kringkastingsrådet (som også ble behandlet i dag). Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Noen som veit hvorfor de ikke har vikar fra tirsdag? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Jason P. C. skrev (På 20.11.2019 den 19.43): Jeg har alle sendinger som mp3. Jeg laster ned fra rss siden, jeg kan sende det jeg har? Jeg får ikke hørt igjennom sendingen selv nå Si fra når du har sjekket om den inneholder siste 24, men jeg lastet den ned fra samme side, så da gjør den sikkert ikke det. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 Det var ingen siste 24 på den filen jeg har Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 Noen som har sett show med Tore Sagen? Driver han med standup? Resepsjonistene har jo latterliggjort standup mange ganger, og klarer ikke se for meg Tore ha et standup-show. Men kan jo tenke meg det er mange som vil se han, og at det kan være mye penger i det. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. november 2019 Del Skrevet 23. november 2019 Jeg så han i september, i et bittelite lokale på Jevnaker, Hadeland. Dette var da han reiste rundt å testet ut materiale før han startet på turnéen sin. Veldig intime greier. Jeg synes ihvertfall at det var veldig bra, men så er jeg biased som få også da. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 Blir skuffa om ikke lillebroren til Morten Harket, Kjetil, sin bok om spikking blir kommentert. 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 "Ofte finnes det gærne folk med høy utdanning, men det er sjeldent." Sitat Tore Sagen Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Tar tilbake negative ting jeg eventuelt har sagt om Einar og tar meg lov til å si at sendingene med han i høst hadde god stemning. Fyren er entusiastisk som bare det og det er morsomt med alle de gamle referansene han slenger ut. Også morsomt at Steinar synes han blir for masende og derfor kun får være vikar når han er borte. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Bjarte er gjest i kyrre sin podkast. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Så Einar er den masete kompisen til lillebroren? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 On 11/22/2019 at 1:48 AM, coffeee said: Du verden så dårlig rr er med bare Tore og Bjarte i studio, og dette kommer fra en stor fan. Helt uenig. Synes det var veldig morsomt. 4 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 (endret) Hva er den konflikten mellom Bjarte og Steinar i forhold til Steinars sønn? Har ikke fått med meg alt i høst, tydeligvis. Endret 19. desember 2019 av coffeee Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 Håper på mer best of fra høstens RR sesong. Til den som lager det takk. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 (endret) coffeee skrev (19 timer siden): Hva er den konflikten mellom Bjarte og Steinar i forhold til Steinars sønn? Har ikke fått med meg alt i høst, tydeligvis. Det er ikke noe konflikt, bare at Bjarte har sagt noen dumme/grove ting om Petter. Men det har vært morsomt, tror ikke Steinar ble fornærmet Endret 20. desember 2019 av Jason P. C. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 Høsten 2020. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå