Kjøleskap Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Er igang med nye sesongen nå. Merkelig å hoppe rett fra 2008 til 2019. Synes de fleste nye postene virker greie nok, men Tyrkergames og Holmgangs er ikke det helt store. Flauhetskonkurransen er klart det beste og jeg ble oppriktig flau av Tores kjærlighetserklæring. Har Tore glemt at de hadde jingel til foredrag? Den nye var mye bedre da. Remen 1000! Det er min humor. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 (endret) knipsolini skrev (7 timer siden): Tore ble politianmeldt for sitt innslag, ja. *sukk* Håper vedkommende blir tiltalt for å være dum. Edit: har du link? Finner ikke noe info? Endret 14. november 2019 av Jotun Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Jotun skrev (11 minutter siden): *sukk* Håper vedkommende blir tiltalt for å være dum. Edit: har du link? Finner ikke noe info? Ble sagt under siste 24 i mandagens episode. Saken var henlagt. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Jotun skrev (11 minutter siden): Edit: har du link? Finner ikke noe info? Han forteller om det selv i et av "Siste 24" stikkene (denne uka, tror jeg). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Thx! Det er mange idioter i dette landet ? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 On 11/14/2019 at 12:56 AM, Sanchez_ said: Flauhetskonkurransen er det mest underholdende som har skjedd RR på årevis. Kjør debatt. Enig. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Noen som vet hvilken pod Tore skal være med på mtp revmatismen sin? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Bjarte som tok med bæsjepapir til flauhetskonkurransen. Gud bedre ? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 coffeee skrev (På 6.11.2019 den 11.37): Ikke at jeg er enig med Jonis, men jeg ble litt overrasket over at han faktisk greide å forklare noe av problemet på en måte som i det minste fikk meg til å høre etter. Han har noen gode betraktninger, i sterk motsetning til hva det mølet av en podkast Tusvik & Tønne hadde å si om saken. At folk hører på det substansløse rælet der sjokkerer meg Hva ble sagt på T&T? Orker ikke høre gjennom sendingen. Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 De var vel enige med Shabana Rehman, men det er egentlig ikke lov å si "n-ordet" uansett fordi det å tulle med svarte folk er helt feil fordi det fremdeles finnes rasister i Norge. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Er vi enda ikke ferdig med dette altså? Er det forresten noen som vet hvorfor "siste 24" ble klippet ut av podcasten den 22. august og er det noen som har hele sendingen? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Jeg har alle sendinger som mp3. Jeg laster ned fra rss siden, jeg kan sende det jeg har? Jeg får ikke hørt igjennom sendingen selv nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Noen som vet hvilket prosjekt Steinar driver med? Tipper julekalender. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Har hørt rykter om en dokumentar om penisredusering. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Synd at de ikke alltid greier å finne vikarer. Blir ikke superbra med bare to stykker i studio flere dager på rad. Hyggelig med telefon-innslag i dagens sending, da! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Hva skjedde med Bønna Eidsvåg? De sa under mandagens sending at han skulle være med på tirsdag. Lenke til kommentar
nicbra Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 (endret) Bjartes bidrag i flauhetskonkurransen ble jo filmet, men aldri lagt ut etter at Basse satte ned foten. Den ble vist under postkasseshowet i Trondheim, og heldigvis var det noen som filmet det: Endret 20. november 2019 av nicbra 7 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Flauhetskonkurransen i kringkastningsrådet nå, det Tore får av kritikk er stort sett for å ha trukket stikket (et stikk er pratet mellom to låter). https://www.nrk.no/norge/_-tegn-pa-krenkelseshysteri-a-fjerne-radioresepsjonen-innslag-1.14789969 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Vebjørn Selbekk og Trude Drevland? Interessant flokk med mennesker, det derre Kringkastingsrådet. Hjerneceller har de også, tydeligvis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Sanchez_ skrev (8 minutter siden): Vebjørn Selbekk og Trude Drevland? Interessant flokk med mennesker, det derre Kringkastingsrådet. Hjerneceller har de også, tydeligvis. Jeg så en tidligere debatt der Drevland hadde et innlegg. Begredelig er en underdrivelse. Tydelig at man blir valgt inn her på trynefaktor (noe som egentlig gjør det enda mer imponerende at hun sitter der) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå