Kjøleskap Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Ingen ny spalte i år? Hadde heller tatt ny runde med etiker'n enn kjør debatt. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Noen ting til jeg lurer på. Hva i all verden er Finn Osten og Tyrkergames? Er radiorulletten endelig død? Er torsdager fortsatt opptak? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 *Slags blindbukk og spis snickers hurtigst. * ja * nei Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Hvorfor hører du ikke heller? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Mindre innringere de siste sesongene, litt kjipt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Ja de har jo kutta ned på alt som trenger to minutter forberedelse eller mer. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 Først nå jeg la merke til at Kjøleskap har et profilbilde av en komfyr, ikke et kjøleskap Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 DET skakke værra muli! Jeg får som regel ikke hørt på live, så da venter jeg heller til oktober med å begynne på denne sesongen, sånn at jeg kan høre hele i ett. Akkurat nå er jeg uansett opptatt med høsten 2008. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Finn osten synes jeg var underholdende. Tyrkergames derimot, har jeg virkelig liten tro på at kan ha nok underholdningsverdi uke inn og uke ut. Kanskje hvis det var en ny sjokolade hver uke/tredje uke eller noe sånt, men Bjarte kommer jo uansett alltid til å være treigest. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Det er så herlig å ha gutta tilbake! Men, torsdags-podcasten blir fortsatt lagt en time senere enn de andre dagene. Er det fortsatt opptak? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 Sikkert alltid opptak på torsdager, så de bare trenger å sette av tre dager i uken til RR. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 (endret) Klarer ikke forstå at det å legge den ut senere skulle tilsi opptak? Heller motsatt isåfall? Når det er sagt. Sikkert opptak. Rr er jo bare en melkeku. Det går av seg selv med minimal innsats! Endret 30. august 2019 av Jotun Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 (endret) Flauhetskonkurransen er den beste nye posten (posten posten) de har kommet opp med på flere år. Synes også "øyrådet" i slutten er ganske morsomt. Endret 31. august 2019 av Mchansern Lenke til kommentar
MKej Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Tatakii! Det er min humor. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Allerede blitt en god RR-flyt i programmet. Likte f.eks. praten om hva som skulle til for at foreldrene Sagen skulle bli rasister, til at rødhårete er kåtere, til hvilke kjendiser som er biseksuelle. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Bjarte sin runde med flauhetskonkurransen er noe av det bedre jeg har hørt. Herregud så overasket jeg ble ?? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Hva slags sykdom var det Tore har? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 (endret) Ankyloserende spondylitt. Også kalt "Bekhterevs sykdom". Endret 6. september 2019 av Skurupu Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Innrømmet Bjarte i en nylig episode at han hadde prøvd weed før? Han har jo alltid vært så anti (utad). Liker at de har løsnet opp på det der ihvertfall. Det har til tider vært ganske hyklersk stemning i studio der, da de ofte drikker mye mer enn det jeg vil se som sunt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå