Forumforumforum Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det var RR i dag, right? Det er bare Tjukken som ikke har fått løfta på fleset og slengt ut podcasten? Det var RR ja, fant ikke podcast sjæl, gråt og kutta meg. Dere som bor i Oslo må sørge for å møte opp til Fotografering med Radioresepsjonen 9. desember! Er egentlig på jobb, men vurderer faktisk å dra dit ;o Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Bare jeg som syntes det var hysterisk når Helgar ble skutt? Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Bare jeg som syntes det var hysterisk når Helgar ble skutt? :!: han blir skutt hver gang han er gjest Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Bare jeg som syntes det var hysterisk når Helgar ble skutt? "æ ska røsk å dra dæ til hælvette, førrbainna søring-satan!" Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 - Hun er på grensen til lubben Hva syntes dere om dette? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er jo et humorprogram. Men skummelt å si sånt, jenter med dårlig selvbilde flipper jo av sånt. Typisk TV2 å ta opp sånt, siden de jobber for rivalen NRK. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Støtter resepsjonen 100% i denne saken hvertfall. "Kjendisblogger": Å henge ut Mira grenser til idioti Blir jo ikke akkurat bedre når hun kommer med dette selv: «Steinar kunne kanskje bare brukt seg selv...han hadde ikke hatt vondt av å bevege rompen sin litt mer.» Dra til h****** jævla kjerring (vet jeg høres barnslig ut, men dette provoserer meg virkelig) Endret 8. januar 2009 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) - Vi har jo innrømmet for et par år siden her i «Radioresepsjonen» at vi alle har onanert til Mira Craig, at vi har tenkt på henne mens vi har onanert. Jeg spår at Mira kunne lagt på seg 15 kilo til, men da hadde jeg sluttet å onanere til henne, sier han. Hahah! For et sitat. Det blir mye rarere når det står på nettet, og ikke blir sagt i programmet. Støtter selvfølgelig Fribryteren, 110 og Finans-Bjarte 100%. OPPFORDRER ALLE TIL Å STEMME TRINE GRUNG I SEXYLUBBEN-VOTEN. Endret 8. januar 2009 av Hegland Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Artiklene fra TV2 er jo helt patetiske, omtrent alle sitater er jo tatt loddrett ut av kontekst, og det virker heller ikke som journalistene skjønner at det er en underliggende ironisk/lettbeint tone i programmet som betyr at det de sier i mange sammenhenger ikke kan tas for seriøst. De største idiotene oppi dette er helt klart TV2.no og Trine Grung, respekten min for disse har sunket med utallige R-er. Stå på RR Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hva tror dere om den nye brennevinscupen? Jeg tror den kan bli bra, får bare håpe at de drikker med måte! Men jeg skjønte ikke helt det med at en skal gå videre til neste uke, blir det slik at den fortsetter å bli testet helt til den møter en som er bedre? Lenke til kommentar
maradona Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Noen som kunne ha lagt ut "The Song Company"greiene på youtube? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Bjørn Eidsvåg er fantastisk! Jeg er imponert over hvor god vikar han er. Definitvit den beste vikaren som har vært. Gøy når han sa at han angret på at han skrev Shalala. Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hei og hoppsann. Noen som husker hvilken sending Tore var syk, men likevel hadde sending? Husker at den var mega morsom, fint hvis noen husker det så jeg kan laste ned podcast! :!: "ha en fisefin dag" Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 hahah nå er det tissekonk på alltid RR Lenke til kommentar
johnj Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei og hoppsann. Noen som husker hvilken sending Tore var syk, men likevel hadde sending? Husker at den var mega morsom, fint hvis noen husker det så jeg kan laste ned podcast! :!: "ha en fisefin dag" Søndag 7. oktober 2007. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Meget lettbeint og bra humor i dag! Veldig bra one-liners som har kommet også. Hvilken dag!! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Bra oneliners? :O Må være et år siden sist. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Radioresepsjonen var best i 2006/2007, ingen tvil om det. Men det er fortsatt lettbeint og ledig så all kudos til gutta for det. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Radioresepsjonen var best i 2006/2007, ingen tvil om det. Men det er fortsatt lettbeint og ledig så all kudos til gutta for det. HØØØØØY!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå