Sanchez_ Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Maksimum applaus til Tore for den podcasten ass. Har aldri hørt om han gjesten før og frykta at det skulle bli litt tørt, men de klarte begge to å gjøre det utrolig interessant. Når RR en dag opphører håper jeg Tore gjør dette til en fast greie. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Veldig fornøyd med podcasten! Akkurat det formatet jeg håpet det skulle være. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Jeg spår at den blir stor. Større enn RR. Om Tore satser, selvsagt. Vi har ingen andre gode alternativer på norsk (som jeg vet om). 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Vi har David Skaufjord forklarer alt. Den er noe av det samme. Inspirert/kopiert av Joe Rogan questions everything. Ikke så kjempestor, men har pågått noen få år. Tore sin podcast er nok allerede større. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Lommelegen min humor er. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Mangler 30. og 31. mars 2006. Noen som har disse? Har forresten kommet til slutten av februar nå og det har tatt seg opp betraktelig siden starten. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 01.12.2016 er for øvrig meget sterk. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Tore intervjuer seg selv på P3morgen. https://radio.nrk.no/serie/p3morgen/MYNR01001519/21-01-2019#t=2h20m19.28s 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Btw Arkivpodkasten er børste støv av, kommer nytt innhold hver dag ser det ut som. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Synes Tore sin podcast er tynn så langt, han stiller ikke så mange interessante/kritiske spørsmål og sitter i stedet stort sett som en nikkedukke. Føles litt som om en VGS-mediastudent blir kastet inn som programleder i Dagsnytt 18. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Synes Tore sin podcast er tynn så langt, han stiller ikke så mange interessante/kritiske spørsmål og sitter i stedet stort sett som en nikkedukke. Føles litt som om en VGS-mediastudent blir kastet inn som programleder i Dagsnytt 18. Veldig varierende synes jeg. Likte første episode, samt episoden med hjertelegen. Ellers har det vært kjedelig 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Hjerteepisoden var konge. Skal lese den boka. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Veldig varierende synes jeg. Likte første episode, samt episoden med hjertelegen. Ellers har det vært kjedelig Enig. Er veldig avhengig av hvilken gjest han har. Han siste hoppet jeg av etter 10 minutter, virket kjedelig. Ikke hørt med hun Skam-skaperen, men bør være potensial for mer lettbeinhet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Føles litt som om en VGS-mediastudent blir kastet inn som programleder i Dagsnytt 18. Er ikke det Tore-karakteren i et nøtteskall da? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Enig. Er veldig avhengig av hvilken gjest han har. Han siste hoppet jeg av etter 10 minutter, virket kjedelig. Ikke hørt med hun Skam-skaperen, men bør være potensial for mer lettbeinhet. Hadde fått det for meg at det var Tore Tvedt som var gjest. Det kunne blitt nokså interessant. Desverre var det Terje, og ikke Tore. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Jeg hørte hele med Terje Tvedt, var ganske interessant. Litt gøy også da Tore parodierte Ole Torp. "Hvorfor, menar du.. at svarte - er mindreverdige?" Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Hoppa av Tvedt-episoden sjølv. Kunne sikkert vore interessant, men han har jo karismaen til ein østers. SNOOOOOORK. Har likt alle episodane ellers då. 2 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Hørt alt av alle episodene, og har likt alle kjempegodt med unntak av Tvedt. Det ble i tørreste laget. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Synes den siste om SKAM er den svakeste. Han prøver jo å lage noe med litt substans og tyngde. Derfor må det jo bli litt tørt av og til. Den siste om SKAM var mest "var det kult å bo i Austin?" "jøss, 100 arbeidere på sett. Var det gøy?" og lite om fenomenet bak serien osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå