knipsolini Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Du skjønner det er det russiske navnet IGOR! de skriker ut, sant? Jeg liker det, enda bedre enn finnen Punch Linen! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 (endret) Dægern å trist hvis man ikke har fått med seg at man roper Igor. Det kommer av fornavnet til han skal vi danse duden som ble tatt for fyllekjøring? Filipenkov eller noe? Syns det er helt magisk. Endret 29. desember 2018 av Jotun Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Det kunne vært en festlig greie å gjøre et par ganger, men å brøle IGÅR hver gang noen sier i går over flere år blir bare slitsomt og jeg klarer ikke å se humoren i det. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Det er min humor, og det kan ingen ta fra meg 3 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Ser at jeg mangler sendingene 6, 9 og 10. januar 2006. Noen som har disse? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Ser at jeg mangler sendingene 6, 9 og 10. januar 2006. Noen som har disse? Jeg har de (det vil si, håper det er de riktige): https://www.dropbox.com/s/dvlidcsc09kzvvg/RR-2006-Januar-06-09-10.zip?dl=0 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Det hørtes riktig ut. Takker og bukker! Gikk forresten fort opp for meg hvorfor det opprinnelig bare ble tre-fire sendinger fra denne sesongen og jeg valgte å utsette den til jeg hadde hørt resten. Veldig mye kleint i begynnelsen, spesielt når det gjelder innslagene/sketsjene, men det får vel være greit siden man vet at det tar seg opp betraktelig. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 (endret) Tore Sagen med egen podcast fra 10.januar! Endret 4. januar 2019 av Skosåle 1 Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Tore Sagen med egen podcast fra 10.januar! Er dette begynnelsen på slutten for RR mon tro? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Tviler, Tore har jo hatt podcast før. Spennende greier! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Trodde det skulle være pause fordi Tore skulle i perm Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Trodde det skulle være pause fordi Tore skulle i perm Er vel bare en alvorlig sykdom. Sikkert slutt om kort tid. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Selv om programmet ikke er det helt store i starten så er det faen meg godt å ha sjokkmaskina og skyting på slutten av sendingene igjen. Også artig at de plutselig bare skyter hverandre (hovedsakelig Bjarte) midt i sendinga. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Faen ikke rart Bjarte er blitt så nervøs. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Må si de er usedvanlig slemme mot Bjarte i starten. Vet ikke hvor mye som er spill, men noen ganger virker det som han blir genuint berørt av det. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Ganske sikker på at det er mye spill. Bjarte passer jo godt som han usikre og rare, tror de spilte mye på det. Var vel mye av det samme i Singelklubben? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Etter episoden dagen etter premieren på showet har eg forstått hva disse guttene betyr for hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå