Skurupu Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 (endret) Jeg har trekt den ene fortanna mi og utført en beintransplantasjon i overkjeven. Det gjør veldig vondt å smile. Måtte skru av podcasten midt i Doktor Endre Guttejente. Nøyaktig slike "one-offs" jeg har savnet i RR. Tore er megamorsom. Håper på mer sånt. Endret 13. november 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Jan Thomas var en glimrende vikar. Håper de inviterer han tilbake. Litt nedtur å få to dager med Kyrre etterpå. Forresten artig når Steinar ber folk begynne å sende inn dilemmas på slutten av onsdagen. Det er vel det sikreste tegnet på at torsdagen er opptak. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Spesielt når Tore da spør om det er større sjangse for å få med dilemmaene sine Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Apropos vikarer så har Einar Tørnquist og Jan Thomas startet opp en ny podcast sammen som jeg synes er helt fantastisk. "Jan Thomas og Einar blir venner" heter den. Handler om at de to som er helt motsatte personer og som knapt har møtt hverandre før skal bli venner og skal dokumentere utviklingen i vennskapet. Har kommet ut tre episoder. Til tider ekstremt morsom! 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Høres lovende ut! Takk for tipset! Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Jan Thomas prater litt vel mye, ellers er det en god podcast. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Ja, helt greit at podcastene er 40-ish minutter lange. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Synes radiorulletten har vært mer tolerabel denne sesongen. Mye bedre når de har den på slutten av sendingen og bare skriver ned masse artister og produkter sånn at de slipper å kaste bort ti minutter på å gå gjennom masse tullete regler og vente på at reklamen skal bli ferdig. Bør fortsatt legges ned da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Nå krangler de om hva reglene er i stedet for. Er vel mer i RR-ånden. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 For min del kan de spare en del av innslagene. Temaet før radioen kjenner vi allerede, og det er tema overalt ellers; tørrprat, noe RR mestrer til gangs. Skyt inn noen tips om det da vel? Stand up - NO; jada, neida sååå...., SE: Och bilen går bra?..., EN: So.....do you like stuff? Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Høyresida er nazi Venstresida er Stasi Tralalalala Bollestad må svaaare... Elsker den vignetten! Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 BRA, Tore! Mer av det! Sånn skal det være! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Det er ingen med hånda på blodpumpa som ærlig kan si at de ikke ler seg ihjæl av den siste Radioruletten (5. desember). 10/10. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Gleder meg niko! Når eg kommer til den i podkasten så kommer eg til å huske innlegget ditt. Nett som huset Tore snakket om for leeeenge siden. Hørte den her om dagen ? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Nei, søren. Nå har jeg solgt det inn for hardt er jeg redd. Hele episoden terningkast 6 forsåvidt da. Nei, faen. Nå solgte jeg inn episoden for hardt også. Jaja :---/ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Ekke mulig! Slapp av! Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Denne burde videresendes til Bjarte.. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=135634957 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 "Mannen må rase snart" må være noe av det beste de har gjort på lenge. Også trivelig at Radioen er din ble dratt frem igjen. Ellers synd at blokkbingoen ble lagt ned. Det var akkurat passe kleint og spennende. Skulle heller fortsatt med bilbingo. Har jo blitt litt merkelig dramaturgi på tirsdagene siden de ikke har noen andre poster den dagen, men kun "kjør debatt". Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Enig i det meste der, men la oss ikke diskutere innholdet i programmet. Dette forumet er først og fremst til for spekulasjoner rundt og bevisføring på at sendingene går i opptak. 4 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Seriøst, gutta har vært on fire de siste par ukene! Elsker når de får sjargong og uttrykk som går over flere episoder, som "DET ER BRA" og "herlig lokalt" nå nylig. Har også store forhåpninger for "her er statuetten". 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå