knipsolini Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Noen som vet hvor Tore har flyttet? Leilighet med fire plan og greier. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Har det vært nevnt noe om hvor lenge denne sesongen varer? Har vel gått fra midten av august til midten av desember de siste årene. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 (endret) Noen som vet hvor Tore har flyttet? Leilighet med fire plan og greier. Tror de snakket om det sist sesong, han har ikke flytta, men kjøpt naboleiligheten og slått de sammen. Endret 23. oktober 2018 av Sveern Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Fy faen for en elitefyr. Med Tesla også. Tøyen Hageby minnes jeg det var. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 De har vel alle tatt en klassereise og endret livssituasjon ganske drastisk fra da de startet i 2006. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Fire plan? Det høres lite praktisk ut. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Slik jeg har skjønt det er det ikke 4 fullverdige etasjer, men det er ett trappetrinn eller to mellom de to leilighetene. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 (endret) Det er da helt normalt å få seg bedre bolig, bedre bil osv etter hvert som man blir eldre, får seg samboer/kone og barn osv. Skjønner ikke denne masingen om klassereise og blablabla. Endret 24. oktober 2018 av Sexylubb1 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 (endret) Tore var vel rundt 26 eller 28 år (og singel?) da de startet og er nå ca. førti med kone og flere barn. Det er en ganske stor endring i livssituasjon. Hadde vært rarere om han hadde bodd samme sted. Endret 25. oktober 2018 av Mchansern Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 I april neste år kommer den datoen når Tore er like gammel som Bjarte var da de starta. Det er jo noe å tenke på. 4 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Ferdig med vårsesongen. Lurer på om jeg rekker å nå dem igjen før jul. Bruker som regel to-tre måneder på en vanlig høstsesong, så vi får se. Etter det er det kun 2006 jeg ikke har hørt. Denne sesongen bar ihvertfall preg av at poster som Kontrafaktisk, 30 spørsmål og Radiorullett begynte å bli veldig utslitt og jeg kan ikke forstå at de valgte å ta med sistnevnte videre. 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 I april neste år kommer den datoen når Tore er like gammel som Bjarte var da de starta. Det er jo noe å tenke på. Tore bør få kallenavnet "Liket" nå. RR-gutta er gamle nå. Krisemøte 2.0. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Tore bør få kallenavnet "Liket" nå. RR-gutta er gamle nå. Krisemøte 2.0. DET ER BRA! DET ER HUMOR! FORTSETT SÅNN! Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Jeg har gitt mye ros til "Hva koster det?" her i tråden. Men så lenge de skal ha hverdagslige ting som koster lite, tar jeg alt tilbake. For makan så kjedelig det også kan bli. Gi meg jumbojetter igjen! Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Den første episoden, da de hadde en skate-ramp, er et perfekt eksempel på hva den posten burde være. Det er jo sånne spesielle ting det er interessant å få vite hva koster, også kan man være med på å gjette selv også. Ikke en liter melk eller kinderegg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Det er jo litt morsomt når Bjarte har handla den vanlige tingen på fuckings Deli DeLuca og de gjetter feil pris på grunn av det. 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Den første episoden, da de hadde en skate-ramp, er et perfekt eksempel på hva den posten burde være. Det er jo sånne spesielle ting det er interessant å få vite hva koster, også kan man være med på å gjette selv også. Ikke en liter melk eller kinderegg. Men da må de ringe noen, og det vet vi alle at ikke vil skje. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Er dagens pod verdt å høre med Sigrid Bonde Tusvik. Gidder ikke å pine meg gjennom hvis det bare er dritt.. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Ja, den var fin den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå