oOF Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 De har vel i grunn vokst litt fra sketsjer eller gått lei av å lage dem antar jeg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Lurer egentlig på hva de gjør i kontortiden utenfor sending om dagen. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 De burde gjeninnføre "200 gram". Den spalten likte jeg svært godt, men den fikk ikke utnyttet sitt potensiale, da den ble byttet ut for fort. Faktisk ganske stort potensiale i den spalten. Kan se for meg en del produkter det kunne vært vanskelig å få i seg 200 gram av og da ville det fort blitt underholdende. Fengende jingel også. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Lurer egentlig på hva de gjør i kontortiden utenfor sending om dagen. Tar det Renzo Piano. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 De har vel i grunn vokst litt fra sketsjer eller gått lei av å lage dem antar jeg. Gått lei, tipper jeg. Hele radioshowet har vært skikkelig venstrehåndsarbeid de siste årene. Trur ikke de jobber noe særlig med det utenfor selve sendingen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Må være digg da, når jobben er å prate dritt. Behøver vel ikke mye for- og etterarbeid heller når de dropper sketsjene. Uten at det er noe merkbart savn. De sender vel ikke ut T-skjorter ĺenger her vel, som Steinar klagde over var mye arbeid for han. Og klipping av podcast var noe de gjorde før, som jeg tviler på at de fortsatt gjør selv. Men så holder de RR-show og andre soloprosjekter, og ligger vel på over millionen i året. To av tre med Tesla til og med. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Og den siste en champagnedrikkende gamling som handler dagligvarer på Deli DeLuca 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 For min del kunne de droppet nesten alle spalter som annet enn postkasse, stavmikser, og et par andre. Har null interesse for sketsjer og leker. Det er prat og fjås de er best på! Tanken om at man må ha et fast 'opplegg' for å lage underholdning er gammeldags. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Det dårligste de lager til er jo konkurranser som skal føre til humor. Da vil automatisk Steinar sin desperasjon etter å være god i noe føre til at han glemmer å være morsom og går all in for å vinne. Fleipolini eller faktorama rama er jo et kremeksempel. Jeg velger det samme som deg jeg, for da tar du ikke innpå. Og null humor. Steinar passer ikke som elitefyr. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Det var vell Tore, og ikke Steinar som først kommenterte at om han bare fortsetter å ta den samme som Bjarte hver eneste gang så vinner han uansett? Eller husker jeg feil? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Ja Tore er ikke bedre han. Eneste som ikke gjør dette er vel Bjarte. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Hørte sendingen fra 30. januar og der sier Tore rett ut at radiorulletten blir for kjedelig og at de bare tar den ut februar, så nå lurer jeg virkelig på hva argumentet for å fortsette med den var. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Gått lei, tipper jeg. Hele radioshowet har vært skikkelig venstrehåndsarbeid de siste årene. Trur ikke de jobber noe særlig med det utenfor selve sendingen. Steinar og Tore er jo to veldig lite ambisøse typer, ref. Big 5-testen de tok for noen år siden. Dessverre går det utover programmet. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Jeg likte blokkbingo jeg, den nervøse og kleine stemningen var et perfekt friskt pust til programmet. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Enig. Noe av det beste og mest originale de har kommet på på årevis. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Det er jo bare å gjøre om på posten litt, at de drar ut på gata eller noe i stedet. Så de ikke er avhengig av at det er noen (pensjonister) hjemme Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 8/10 er i allefall en höjdare!! Flyter på som bare det med hysteriske morsomheter og referanser. Mitt forslag ville være å dra inn gjester, selv om dem ikke er borte...? + mer referanser fra gamle nrk, gamle kollegaer osv. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Her er huset Tore snakket om i gårsdagens sending, om noen lurte... https://www.google.com/maps/@59.9393048,10.8144723,3a,32.6y,178.85h,80.1t/data=!3m6!1e1!3m4!1sfUflCrSUKMWoGcnOKdRh0Q!2e0!7i13312!8i6656 Er jeg helt ute å kjøre eller ble ikke dette nevnt før i gårsdagens podcast? Har de sendt ut feil podcast til feil dato? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Er jeg helt ute å kjøre eller ble ikke dette nevnt før i gårsdagens podcast? Har de sendt ut feil podcast til feil dato? Det ble nevnt igjen i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå