Sanchez_ Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Skjønner ikke at folk ikke liker Tørnquist. Har aldri ledd så mye av RR som den uka han var gjest. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Det er fordi han har ikke min type humor og jeg syns han er veldig masete. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Jan funket bra. Tørnis er litt for slitsom å høre på. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Det er fordi han har ikke min type humor og jeg syns han er veldig masete. Det ironiske er jo at han parodierer RR når han vikarierer. Selv syns jeg det er hysterisk, men skjønner hvorfor han kan bli masete for de med Peltor eller som bruker RR som bakgrunnsprogram. Jan Thomas var top 3 for meg as. Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Skrudde av etter 1-2 minutter med Jan Thomas. Håpløst. Feil program. Mye mer bekvem med flere andre vikarer som har gått igjen i årenes løp, som Kyrre, Losen, Harald Eia og Ronny. Men ingenting er i nærheten av å matche dynamikken som er der med brødrene Sagen og en Bjarte i form. Det er noe helt eget som ingenting kan erstatte. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Jan Thomas er en jeg bare har fått mer og mer respekt for faktisk. Synes han var morsom å høre på også. Veldig åpen fyr, likte at han ikke var redd for å snakke om noe. 4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Runke tre ganger om dagen og ha i seg 12 kyllingbryst daglig. For et liv. 4 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Runke tre ganger om dagen og ha i seg 12 kyllingbryst daglig. For et liv. Har vel i seg et kjøttstykke også Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Mye snakk om "Side om side" de siste sesongene. Hva synes RR-fansen? Er det verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Et hyggelig familieprogram det. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Mye snakk om "Side om side" de siste sesongene. Hva synes RR-fansen? Er det verdt å sjekke ut? Nei, det verste som har gått på norsk tv siden holms. 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Mye snakk om "Side om side" de siste sesongene. Hva synes RR-fansen? Er det verdt å sjekke ut? Første sesong er fin, der alle spiller en overdreven utgave av seg sjøl. Når Steinar skal forsøke å spille homofil blir det ganske så kleint. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Nei, det verste som har gått på norsk tv siden holms. Holms var genialt! Undervurdert perle Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Side om side er pute-tv. 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Jeg har sett alt. Synes det er morsomt, dersom man overser det elendige skuespillet til Basse. Heldigvis er han kun med i de senere sesongene. Tore, der i mot, er en helt OK skuespiller. Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Skrudde av etter 1-2 minutter med Jan Thomas. Håpløst. Feil program. Mye mer bekvem med flere andre vikarer som har gått igjen i årenes løp, som Kyrre, Losen, Harald Eia og Ronny. Men ingenting er i nærheten av å matche dynamikken som er der med brødrene Sagen og en Bjarte i form. Det er noe helt eget som ingenting kan erstatte. Enig med deg i det meste, men Kyrre er den en av de verste gjestene i mine øyne. Utrolig kjedelig og aldri morsom. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Enig med deg i det meste, men Kyrre er den en av de verste gjestene i mine øyne. Utrolig kjedelig og aldri morsom. Kyrre i seg selv er ikke så morsom, men han er tro til konseptet og bidrar til god stemning i studio. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 «Jaget» må være det mest mislykka gutta har laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå