Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fordi han har ikke min type humor og jeg syns han er veldig masete.

Det ironiske er jo at han parodierer RR når han vikarierer. Selv syns jeg det er hysterisk, men skjønner hvorfor han kan bli masete for de med Peltor eller som bruker RR som bakgrunnsprogram. 

Jan Thomas var top 3 for meg as. 

Lenke til kommentar

Skrudde av etter 1-2 minutter med Jan Thomas. Håpløst. Feil program. Mye mer bekvem med flere andre vikarer som har gått igjen i årenes løp, som Kyrre, Losen, Harald Eia og Ronny. Men ingenting er i nærheten av å matche dynamikken som er der med brødrene Sagen og en Bjarte i form. Det er noe helt eget som ingenting kan erstatte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skrudde av etter 1-2 minutter med Jan Thomas. Håpløst. Feil program. Mye mer bekvem med flere andre vikarer som har gått igjen i årenes løp, som Kyrre, Losen, Harald Eia og Ronny. Men ingenting er i nærheten av å matche dynamikken som er der med brødrene Sagen og en Bjarte i form. Det er noe helt eget som ingenting kan erstatte.

Enig med deg i det meste, men Kyrre er den en av de verste gjestene i mine øyne. Utrolig kjedelig og aldri morsom.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Enig med deg i det meste, men Kyrre er den en av de verste gjestene i mine øyne. Utrolig kjedelig og aldri morsom.

Kyrre i seg selv er ikke så morsom, men han er tro til konseptet og bidrar til god stemning i studio.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...