Carlgutt Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Hva søren var blokkbingoen til Bjarte? Digger han og har selvsagt mye sympati for han og angsten hans osv, men når du har godt med på denne spalten må du jo kjøre på. Bare surret rundt og ynket seg selv så alt for mye, tror ikke jeg hadde forstått bæret av hva han ville om han ringte på hos meg,hvisket liksom inn i mikrofonen som om han snakket med et barn eller skulle tigge om penger eller noe, var merkelig. Så går han opp til noen randoms og (uten noe introduksjon) "barndomsminnebarndomsminne???" wtf Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 For oss som ikke har hørt på den nye sesongen enda, hva i all verden går blokkbingo ut på? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 (endret) Å gå rundt i noen blokker som ligger i nærheten av NRK Marienlyst hvor man "stunter" litt. Prøver å komme seg inn i leiligheten til folk, få de til å fortelle et barndomsminne om seg selv, et traumatisk minne eller bare noe sånt også får de poeng utifra hvordan de gjør de. God gammaldags "utegående reporter" bare uten noen absurde eller sprø spørsmål, men med et poengsystem. Endret 2. september 2018 av Mchansern Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Spoler over blokkbingo. Det der er faktisk tid jeg kan bruke på å høre noe morsomt eller interessant. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Ikke helt vellykket Blokkbingo i dag, men Herregud så sjarmerende en sjenert Tore Sagen er med eldre mennesker. "Opplevde De noe spennende i barndommen, frue?" 4 Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Gøy at de kaster seg ut i det da! For oss som har gjort denslags før #Denfølelsen 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Hva skjer med dagens podcast? Den kom opp kjempesent, men så tok de den ned igjen bare minutter senere, før jeg rakk å høre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Laster den ned på pocket cast nå? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Den er oppe igjen nå, ser jeg. Synes bare det var så rart at den kom opp, for så å bli tatt ned. Og det mange timer senere enn vanlig. Tenkte det var noe galt med den. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Gårsdagens podcast kom opp nøyaktig kl. 13. Enten var det opptak, eller så blir podcasten klippet automatisk utifra når stikkene starter og slutter. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Har vi ikke kommet frem til at torsdager så og si alltid er opptak heretter? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Tullball. Hele sesongen ble tatt opp på nyåret før Tore ble pappa for tredje gang. Han er nå på pappaperm. Bjarte er i Kroatia og spiser baby-ananas, og Steinar er midt i en bollespisekonkurranseverdensturné. 1 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Jan Thomas skal være vikar i morgen. Håper Tore tar reprise av den gamle vitsen "Jan TOM ASS". Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Herregud. Norges mest uinteressante gjesteprogramleder for min del. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Hva er poenget med det? Skal han ha noe karriere i NRK eller noe? Han fyren orker eg ikke litt. 1 Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 54 min ut i dagens pod holder Tore på å gå på en liten smell ved å bruke 22 Juli framfor 9/11 som eksempel. Kunne blitt stygt. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Jan Thomas er faktisk den beste vikaren de har hatt på lenge. Helt oppe der med Tørnquist og Eia, spør du meg. 3 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Tørnquist? Da er 'n i hvert fall heeelt der nede for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå